Wallen

HEeeelppp heeft er iemand ideeën om wallen te laten verdwijnen of minder zichtbaar te laten lijken??

Coverstick/foundation.

Oeeeii verkeerd gezet (das altijd xd)
SORRY!!!

/zoekfunctie

Dat is niet altijd. Je moet gewoon goed kijken.

Lepels tegen je ogen aan leggen. Schijnt te helpen.

Theezakjes erop leggen schijnt ook te helpen

Wat Krabburger en MrsRomy zeggen klopt beide, alleen net iets anders. Bij de drogist of welness-shop (zoals the Body Shop, de Tuinen etc.) heb je tea-trea zakjes te koop. Dat is een soort maskertje met thee extracten en zorgt ervoor dat je minder vermoeid-uitziende ogen hebt. Krabburger: Neem een glas water en doe er een boel ijsblokjes in. Zet hier een tijdje 2 lepels in. Na ong. 2 minuten eruithalen en omgekeerd op je ogen leggen. Voíla! (Dit kan ook met een washandje, is misschien wat comfortabeler :wink: )

Photoshop.

genoeg water drinken…

xd
ik heb ze ook, maar ik laat ze maar zitten.
Laatste tijd kijken kleine basisschool kinderen ook twilight.
Ik werd ineens uitgescholden voor vampier =.=
nja ik heb nu een bril dus het valt minder op :’]

Eerder naar bed.

Ik gebruik zelf ook oogcrème van Dr van de Hoog; http://www.dr-vanderhoog.nl/34?itemID=122
Ik gebruik deze crème nu al ongeveer 2 jaar en eerlijk waar kan ik zeggen dat het bij mij er nu een stuk minder erg uitziet. Ik heb echt een tijdje gehad dat het zowat richting paars/blauw ging qua kleur. Deze crème helpt echt vind ik :slightly_smiling_face: En verder inderdaad een concealer ofzo.