Wallen

Hee iedereen!
Ik heb al heel snel last van wallen… Niet van die blauwe maar mn ogen zijn dan wel dik. Weten jullie iets wat de zwelling een beetje afneemt? Ik heb de lepel in de koelkast al geprobeerd!

xxx Sophie

gebruikte theezakjes in de vriezer een half uurtje en dan er op doen

Volgens mij heb je daar ook van die sticks voor… maar dat zou je even op internet moeten zoeken.

mm, ik ben ook wel benieuwd naar een wondermiddel

Photoshop.

Gaat misschien een beetje moeilijk in RL. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mij werd een keer verteld dat je een plakje aardappel of koude theelepels erop kon houden.

Neehoor.

1. Maak een foto.
  2. Photoshop m.
  3. Print m.
  4. Knip er 3 gaatjes uit voor ogen en mond.
  5. Neem wat behangplaksel en tadaaaa.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Natte/gebruikte theezakjes op je ogen leggen en ontspannen.

-

ik heb juist heel snel last van blauwe kringen onder mn ogen, ook als ik gewoon goed geslapen heb en helemaal niet moe ben, maar ik weet wat voor concealer ik moet gebruiken en of dat echt wel werkt, iemand ervaring?

Jaa concealer gebruik ik ook sowieso, die van Rimmel. Maar dan zie je de zwelling toch nog en dat vind ik zo lelijk! Maar bedankt voor alle voorstellen!

eerst ijsklontjes erop
daarna laagje foundation?

Ijsklontjes of theezakjes?
Weet niet of het helpt, zoek zelf ook eigenlijk nog steeds het ‘wondermiddel’ tegen wallen.

Yves Saint Laurent Touche Eclat.
is wel duur, maar werkt wel :slight_smile:

Als je last hebt van dat je ogen dik worden maar dat je geen last krijgt vn blauwheid (is dat een woord? nja bij deze) kan je niks doen dan behalve koelen. Helpt dit ook niet dan heb je waarschijnlijk 'vet’wallen en geen 'vocht’wallen, en aan vetwallen is helaas niks te doen (behalve een operatie dan).

Haha ooh wat is dat dan? een concealer ofzo?

Dat gaat bij jou niet werken want je zegt net in je beginpost dat je geen last hebt van het blauwe ><. Het is een concealer, net zoals max factor er ook 1 heeft.

heel heel heel heel veel water drinken - goed slapen - geen stress

clinique concealer werkt egt goed… ook een beetje prijzig maar werkt egt supergoed en je doet er lang mee…