wallen.

Okee, ik weet dat hier echt heel veel topics over, sorry als ik er een teveel open :slightly_smiling_face:

ik heb net als misschien wel andere meiden op dit forum erg last van donkere kringen. dit zit in de familie, helaas…
concealer werkt best goed om het te camoufleren, maar zodra ik tv kijk of computer (ongeveer een half uurtje) dan zijn de wallen gewoon nog erger terug! (komt niet doordat ik een slechte concealer heb ofzo) dit heb ik dus ook met werken, of als ik lang moet staan. ik word er echt gek van en het maakt me enorm onzeker, elke dag als ik in de spiegel kijk denk ik; had ik dit maar niet, het maakt me zo moe en lelijk… (ga nou niet zeggen dat dat wss welmeevalt, daar heb ik niets aan n__n)

nu is mijn vraag (haha, sorry voor het hele verhaal); heeft er hier nog iemand last van en wat kan ik er aan doen?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

ik heb er last van !
wat je er aan kan doen? Wist ik het maar…

ik heb het ook suuuper erg… het zit bij mij ook in de familie. en zoals jij al zei soms word het bij mij opeens erger ookal heb ik het met goede make-up weg gewerkt.
wist ik maar hoe het weg ging.
zie dit maar als een upje.

pff, het is zo vervelend!
zelf voel ik me er best onzeker door…

me 2.

Als mijn gezicht vettig word [wat het altijd is] krijg ik van die strepende wallen. Maak ik een foto, dan zie je echt twee strepen onder mijn ogen, vérschrikkelijk . :expressionless:

ja dat heb ik ook :frowning_face:
denk dat heel veel mensen daar wel last van hebben

Ik heb dat ook.
Mensen zeggen wel eens wat heb jij een wallen ga je wel op tijd naar bed?
Zo irritant ik wil ook wel weten wat er aan te doen is…

ik weet niet of het werkt en of het goed voor je is ofzoiets, maar je hebt toch altijd van die verschillende coolingsticks? Die kan je heel makkelijk meenemen naar school ofzo. En Garnier heeft sinds kortgeleden zo’n roller voor onder je ogen met caffeïne erin. Ik weet niet of dit antwoord op je vraag is, dan moet je het maar beschouwen als een up !