Wallen

Ik heb altijd al best wel last gehad van Wallen onder mijn ogen…
Het is zo vervelend want het lijkt net alsof ik heel laat ben gaan slapen.

Nu was vanmorgen het punt dat ik om tips of hulp wil vragen.
Ik ben om 21:30 gaan slapen, en mijn wekker ging om 06:30.
Prima tijd, zon 9 uur kunnen slapen.

En ik had mega Wallen!! Ik snap er niks van en vind het echt storend…
Zelfs concealer helpt niet…

Ik heb eens gelezen dat theezakjes helpen. Maar ik heb hier gewoon geen tijd voor…

Herkent iemand dit? Heeft iemand tips voor me??

Wallen zijn helaas genetisch bepaald, ik heb er ook last van. Met concealer kom je al ver, en als ze echt opgezwollen zijn kan je er ijs opdoen.

Je hebt wallen of je hebt ze niet, sommige mensen (ook ik) hebben altijd wallen, je kan er niks aan doen, ze zijn wel een beetje weg te werken met de juiste concealer maar dan heb je het ook gehad.

Ik heb dus hetzelfe.Ik probeer 9-10 uur lang te slapen, maar heb het nog steeds.Raar dat concealer niet helpt, misschien breng je het niet goed aan?Ik gebruik trouwens een lichtere concealer omdat je daardoor me wallen niet kunt zien, ik breng een beetje aan en blendt het uit, en je ziet echt niks meer.En ja ik heb wel eens gelezen dat theezakjes dus helpen, maar zo erg is het niet hoor.Vraag in de winkel naar een goede concealer, komt goed!

Same problem, ik heb het theezakjes idee ookal geprobeert maar die mislukte bij mij, koude watten ookal geprobeerd, alleen concealer nog niet maar ja ik ben niet zo van de make up…

Ik heb ook eens iets gehoord over koude lepels. Dat je eetlepels in de koelkast/vriezer legt een nachtje en ze 's ochtends tegen je wallen aanhoudt. Geen idee of het werkt, though, ik heb niet zulke erge wallen.

Met wegwerken wordt door veel beautyguru’s Benefit’s Erase Paste of die Bobbi Brown’s correctors aangeraden. Deze neutraliseren je wallen en als je dan met je concealer eroverheen gaat zie je er niks meer van!

Hoi Manouk.

Weet je wat ook helpt om wallen minder te laten zijn. Een hoger kussen gebruiken tijdens het slapen.
Wallen zijn een ophoping van vet onder de ogen en als je ietsje meer rechtop slaap zakt dat beetje vet dus naar beneden.

Lees het volgende artikel maar eens, daar staat het in.

Edit: reclame verwijderd

Oh, je kunt het ook altijd hebben? Fjuw, ik zit ook al jaren te denken dat ik iets fouts doe terwijl ik echt minstens 8u per dag slaap.

Maar zie, @topicmaakster, je bent niet de enige die er last van heeft. Ik heb zelf nog nooit iets er tegen geprobeerd omdat ik bang ben dat ik het erger maak ofzo.

Mmm, ik heb er ook altijd behoorlijk last van…
Probeer sws altijd 9,5 uur of meer te slapen, heb gewoon veel slaap nodig, dan is het al heel wat minder…
Ken veder trucjes met ijs en koffie, maar die helpen bij mij altijd maar heel even…
Met concealer kom ik idd ook altijd een heel eind (heb de coverstick van Essence)
Ik breng hem zegmaar in een driehoek aan, dus ook iets meer naar onder in een punt.
Dat helpt wel…
Dus miss kan je kijken naar welke concealer je gebruikt, je hebt ook speciale voor onder je ogen,
Of naar hoe je hem aanbrengt…
xx :slightly_smiling_face:

Thaanks!
Ben dus niet de enige…
Sinds kort gebruik ik een BB cream van Garnier, en dat helpt al wel!
Als ik er heel erg last van heb gebruik ik de concealer (vloeibaar) van Essence en eroverheen BB cream!

Water drinken helpt, had iets gelezen over vocht vasthouden geloof ik.