Wallen

Hallo meiden
Iemand die misschien een goed product weet tegen wallen ?
Concealer werkt niet zo goed bij me, je ziet het nog steeds.
Dus als iemand goede productjes weet of gewoon simpele tips zou leuk zijn !

Dit ligt niet aan slaap te kort want ik slaap minstens 8uur , ik heb een héél lichte huid en de huid onder m’n ogen is dun nu is het ook weer niet zo dat ik eruit zie alsof ik een week geen slaap gehad heb ofzo maar het ziet er niet ‘fris’ uit dus voel ik me direct niet ‘fris’ .

Wanneer je duidelijke wallen hebt is dat meestal genetisch bepaald…
Je kunt proberen elke ochtend een net gebruikt theezakje er en paar minuutjes op te leggen, dit schijnt te helpen. Ook ijsklontjes helpen een beetje, dit doen modellen vaak wanneer ze een fotoshoot hebben en heel moe zijn :stuck_out_tongue:. Ik heb zelf ook duidelijke wallen. Ik gebruik eerst foundation en dan veel concealer en dan is het al veel beter. Je kunt ook proberen een lichte highlighter precies op die ‘streep’ te doen die de wal maakt (onderaan).

Je hebt twee soorten wallen.
De blauwe/paarse kringen en de dikke.
Dikke wallen is eigenlijk huid met vocht eronder.
Dit kun je verminderen door een (ijs)koud voorwerp op de huid te leggen.
Nooit direct ijs op de huid doen! Dan kun je brandwonden krijgen.
Altijd met een doekje eroverheen.
Of twee theelepeltjes in de vriezer leggen en deze er 's ochtends tegen aan houden.
Als ik jouw uitleg lees, lijkt het alsof jij meer last hebt van de blauwe/paarse, toch?Zoals je zelf al uitlegt zie je de wallen omdat je een dunne en lichte huid hebt.
Helaas heeft niemand hier denk ik een tip om je huid te veranderen.
Ik ben geen voorstander van make-up, maar ik denk dat een beetje foundation er op wel zal helpen.
Ook heb je volgens mij bij de Etos een crème speciaal voor kringen onder de ogen.

Succes!

Klink ontzettend raar ik weet t… maar als je last hebt van dikke wallen dan helpt het om er aambeienzalf op te smeren.

Heb het zelf nog nooit gedaan, ik heb geen dikke wallen maar juist de donkere kringen om mn ogen, maar een vriendin en meerdere kennissen doen dit en t helpt echt.

^ Dat heb ik ergens anders ook gelezen! Maar dat durf ik niet haha…

Dankje voor de tips die met theezakjes ga ik eens proberen smorgens !

En ja het is niet dat ze opgezwolle zijn, het is precies een paars veegje wat ik onder mn ogen heb , het valt niet zo fel op maar ik stoor me er wel aan en ik ben ook niet echt een voorstander van make-up

Kringen zijn iets anders dan wallen, helaas denken veel mensen dat dit hetzelfde is waardoor ik regelmatig “wow wat zie jij er moe uit” opmerkingen, terwijl ik prima geslapen heb :’) Ik heb namelijk wel kringen, maar zelden wallen. Is helaas gewoon genetisch, kun je niets aan veranderen. Ik gebruik daarom ook dagelijks concealer. Heb al heeeel veel cremes en shit gebruikt (ook redelijk dure) maar ik ben inmiddels van mening dat er niets aan te veranderen is.

Ik heb inderdaad ook eigenlijk altijd wel de kringen, en dus geen wallen. Ook als ik goed heb geslapen. Soms werd ik wel eens voor zombie uitgemaakt op school hierdoor…

Maja ik vind het zelf niet storend, vind het niet zo erg dat ik er elke dag een berg make-up op moet smeren. Het zit er nou eenmaal, of ik nou moe ben of niet. (al is het wel veel erger als ik heel moe ben)

Ik weet wel dat het niet weg gaat en zelf stoor ik me er niet zo aan maar vanaf het moment dat iemand vraagt heb je wel goed geslapen vandaag dan heb ik iets van daaamnn , en dat terwijl ik een supergoede nachtrust heb .

Veel water drinken?

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou, maar bij mij is het dus ook genetisch bepaald , mijn moeder en oma hebben het namelijk ook.
Helaas is er echt niks aan te doen denk ik, de enige oplossing is make-up, zelf gebruik ik elke dag concealer… we moeten er maar mee dealen :’)

ik heb ook last van de eeuwige wallen. wat bij mij wel helpt is om het soms te masseren met olie ofzo, gaat natuurlijk niet helemaal weg maar wordt er wel minder door. verder gebruik ik gewoon make-up om het wat minder te maken.

Ook ik heb een hele lichte huid, die onder de ogen wat dunner is. Ik gebruik meestal een hele lichte concealer. Voor de rest van de huid gebruik ik een wat donkerdere concealer, maar dit gaat de donkere kringen niet heel goed tegen. Dus ik zou gaan voor een concealer die eigenlijk net iets lichter is dan je huid.