Wallen =S

hoii!
ik heb nogal grote ogen en daardoor snel wallen… ook als ik maar iets tekort heb geslapen… daar baal ik behoorlijk van! hebben jullie misschien tips waardoor ik minder snel wallen krijg of hoe ik ze weg kan krijgen…??

xx

waar een wal is, is een weg! :slightly_smiling_face:
-'s morgens eerst koud water in je gezicht plenzen.(Je kan ook voor een date ofzo een oogmaskertje van hema bijvoorbeeld in de ijskast leggen en dan op je ogen leggen)
-dan ‘klop’ je zachtjes met je vingers onder je ogen, van binnen naar buiten.
-vervolgens neem je een ijsblokje om op je wallen te leggen. Wat nog beter helpt is een flink gekoelde lepel of een ijskoud theezakje (bij voorkeur kamillethee) op je ogen te leggen.
Ook een plakje komkommer helpt!

zo, hopelijk ben je hiermee al wat verder geholpen :wink:
xxLiefsxx

s’ochtends een lepeltje uit de vriezer op je ogen leggen, of een stuk komkommer/aardappel
en ik had ergens gelezen dat je op je wallen eerst gele oogschaduw moet doen, en dan gewone foundation erover.

ik hoop dat je er iets aan hebt!
x

Ik heb ook altyd last van wallen. Op dit moment is mijn oog helemaal rood en klein, heb een infectie. ='O Maareh. Ik denk gewoon wat EllenXx zegt wel helpt ='P

xx.

HANDIG TOPIC =D

Ik heb da ook last van =| Eg BALE , Ma dat van dat lepeltje heb ik ook een x geprobeerd ma da helpt nie echt =\ ,

Xx

ik heb ook een topic over wallen, misschien staan daar nog tips in? :slightly_smiling_face:

Mn zus heeft ook bestwel wallen. Maar volgens mij, kun je aan sommige dingen gewoon niks doen… Veel water drinken ook! En ik las in een ander topic (geloof ik): vaseline erop smeren??? Geen ideeeee of dat helpt.
Heb je blauwe kringen, of zijn ze echt dik?
Ik heb wel soms blauwe kringetjes, maar geen dikke stukken huid zegmaar. Ik moet gele oogschaduw kopen!! :stuck_out_tongue:

iig heel erg bedankt voor de tipz khoop dat ik er iets mee kan… meer tips zijn welkom :wink:

bij mi jis t BLAUW , zoiets =\

Nog een tip :wink:

Via oriflame kun je een oogcreme kopen, dat werkt verkoelend en zorgt ervoor dat je wallen verdwijnen…

xxxx

Veeeel water drinken…
Ik heb er ook erg last van…
En ze willen ook maar niet weg…
Ik ga nu ook maar beginnen met weer veel water te drinken… Dan gaan ze meestal wel weg ( Na een tijdje 8-)… )
Ik las dat vaseline ook helpt… Maar of dat zo is, ik weet t niet… ik heb het een paar keer geprobeerd en of het echt helpt misschien een klein beetje… Of je moet het gewoon langer doen…
En met het lepeltje werkt ook niet bij mij…

Inderdaad
De ooggel van Oriflame is vochtwegnemend voor de ogen
een aanrader!

Ik had daar vroeger ook heel veel last van, nu niet meer, want ik heb nu speciaal spul tegen wallen van kruidvat (3,-) en die moet je elke ochtend en avond licht inmasseren en weg wal :slightly_smiling_face: Werkt bij mij supergoed!

Theeeezakjes,
en gewoon ijskoud water erop gooien :slightly_smiling_face:

Ik heb precies hetzelfde als jou! Ik heb ook grote ogen, en ik slaap heel slecht, hoe vroeg ik ook naar bed ga (ben een keer vlak na het avondeten naar bed gegaan, die volgende ochtend had ik nog wallen van hier tot aan tokyo! :stuck_out_tongue:)

er bestaat zo’n groene stick van Garnier denk ik. Die beweert wallen te verminderen, door die stick 's ochtends over je wallen te rollen. nu heb ik die stick, en vind ik dat totaal niet helpen! het voelt koud aan, maar mijn wallen verminderen allesinds niet. misschien hangt dit van persoon tot persoon er van af, maarjah.
met zo’n ooglapjes/maskertje slapen, vind ik ook wel leuk, maar geen idee of dat nu werkelijk werkt ;d
hier heb je echt niet aann.

Hoe heet dat spul?

XX

Oogcontourgel Extra

Dankje!
ik ga t ook s proberen:)

-