Wallen onder de ogen

Wat helpt er tegen?
IJsklontjes?

Tips, please…

Heb je echt wallen (=opgezwollen onder je oog) of zijn het meer van die blauwige kringen alleen?

Nja zegmaar een lijntje schuin naar beneden… Ik weet niet echt hoe ik het uitleg

Nja op dit moment niet echt wallen, maar soms wel.

-

Ik heb dit ook dus up…

Jaa…
Heeft iemand tips daarvoor? Zodat je het weg kan krijgen?

Ik heb alleen het blauwe.
Naja nu ik een bril heb valt het minder op.
*niet dat iedereen met wallen nu een bril op moet*

Ehm ja, ik wil op zich ook wel tips, want ik werd door kleine kindjes uitgescholden voor vampier.
Seriously, kinderen moeten echt niet van zulke films of serie’s kijken. xD

Je kan het camoufleren. Je kunt er niet vanaf komen(gezien dat geen wallen zijn).

Slapen. En verder weet ik het niet. Sorry.

Als je het nu niet hebt zijn het iig geen vetophopingen, dat is erfelijk en heb je altijd, dus dat is positief haha.
Als het opgezwollen is kan het een vochtophoping zijn, maar dat maak ik niet uit je verhaal op. In dat geval kunnen bijv. massages helpen.

Wat ik denk is dat jij gewoon last hebt van donkere kringen, en dat is helaas ook erfelijk. Heeft vaak niks met slaapgebrek te maken. Wel kan slaapgebrek het verergeren. Kan ook verergeren door een te veel aan zon, te veel pigment, medicijnen, zwangerschap, menstruatie… het enige wat je kan doen is gezond leven, om het binnen de perken te houden, en ze camoufleren. Oranjige concealers verdoezelen een blauwe gloed. Of gebruik er één in de tint van je huid, of één tintje lichter.

Ik heb er ook last van en idd, nu ik meer slaap, is het wel minder. Nog steeds zie je ze duidelijk [ zeker als ik lach + lachrimpels xD ], maar het scheelt wel.

Bedankt voor de tips allemaal.

Ps. Tips zijn nog altijd welkom

ik heb ergens gehoord dat voor wallen theezakjes helpen,
neem s’ochtends gwn thee als je uit je bed komt als het erg is en vraag of ja ma ook thee wil, doe 1 thee zakje in elk potje ( logich ) laat ze afkoelen op een schaaltje,
en leg het een tijdje op je ogen,

ik weet niet 100% ckr of het werkt,

xxx

okee. (:
hoelang ongeveer?

nou dat weet ik dus niet precies ,
ik kan het morgen proberen ,
lijkt me wel gaaf om te zien of het lukt
maar ik denk tussen de 5 en 10 min,

het is ook handig als je moe bent:P
hoef je niet foundation enzo erop te smeren
en ook beter voor je huid

Ik heb gehoord dat koude lepels op je ogen werkt…?

bij mij werkt dat niet
je kunt er ook twee koude wattenschijfjes op leggen dat helpt bij mij wel ;p

Volgens mij… Kun je er alles opleggen wat koud en vochtig is.
Theezakjes schijnen ook te werken.

Je kunt bij de drogist ook zo’n roller kopen, speciaal tegen wallen.

Ahaa, ik ga het allemaal proberen (:
Bedankt voor de tips :grinning:!