Walibi

Ik weet niet zeker of ik het in de goede categorie heb geplaatst, maar ik zou niet weten waar hij anders zou moeten…

Ik wil dus al een tijdje naar Walibi, maar niemand wil met me mee, want niemand van mijn vriendinnen houdt van achtbanen óf ze zijn er al een paar keer geweest deze zomer en willen ze niet nog een keer…
Dus ik vroeg me af of er hier misschien iemand is die met mij naar Walibi zou willen? (:
Ik woon vlakbij Amsterdam, maar we kunnen eventueel ook afspreken bij het park zelf of een andere centrale plek als Amsterdam een hele omweg is om te komen!

Misschien handig om te vermelden waar je (ongeveer) woont ivm reizen?

Ik heb het aangepast! Bedankt voor de tip, inderdaad wel handig om even te vermelden!

Ik heb het aangepast! Bedankt voor de tip, inderdaad wel handig om even te vermelden!

Haha, voor mij hetzelfde probleem.

ik ga met mijn eigen vriendinnengroep dus helaas!
beschouw het maar als een upje

Ik zou zelf niet met een random persoon naar walibi gaan eigenlijk.

Misschien toch maar een ander keertje gaan met een vriendin?

Ik wil er eerlijk gezegd ook graag is naar toe. Maar de reis is voor mij moeilijk, en Amsterdam is wel ver weg voor me. Mag ik vragen hoe oud je bent? :grinning:

Ik ben 15! We kunnen natuurlijk eerst appen om een centrale plek af te spreken enzo (:

Kan ook wel leuk zijn voor een keer denk ik, nieuwe mensen ontmoeten enzo :slightly_smiling_face:

Mja ik woon aan de andere kant van het land dusja word niet. En ga binnenkort weer heen :slightly_smiling_face:

omg walibi haha ik ben daar al 3 keer geweest maar ik vind het zo geweldig haha o.o vanaf waar ik woon is het een uur met de trein nar amsterdam centraal en dan hoef ik niet over te stappen ouzo maar ik denk dat dat een hele klus zou worden dan ;o

Haha, oké! Ik ben zelf 16 dus dat kan best, alleen ik denk niet dat mijn moeder het zo’n goed idee vind… Misschien volgend jaar ofzo, :confused: