Walibi of Efteling

Hello!

Ik ga morgen met mijn vriend naar een pretpark toe…alleen we kunnen niet kiezen…walibi of efteling!? Ik ben al 3 x naar de efteling geweest en had het altijd erg naar m’n zin :slightly_smiling_face: De sfeer is er super enz.
Ik moet zeggen dat walibi me erg ongezellig lijkt…maar de attracties zijn wel super! Al denk ik niet dat ik overal in durf :blush:
Maar heeft iemand misschien een idee? Wat leuker is als je met je vriend gaat en misschien niet overal in durft? We moeten er ons wel de hele dag kunnen vermaken…

efteling hahaah
heb je super veel atraccties dus daar ben je wel hele dag zoet mee

Efteling ja, is ook wel romantisch!

hm ik denk dat efteling toch leuker is.
walibi is meer iets waar je met vriendinnen ofzo heen gaat voor de attracties.

efteling!

Efteling!

Zeker weten de Efteling!

Walibi heeft wel leuke achtbanen enzo, maar mijn ervaring [al zijn die wel van jaren geleden :stuck_out_tongue:] is dat ik elke keer zelf ziek werd van de kotsende mensen…

De Efteling is daarentegen meer een ‘familie-park’ en dus rustiger en veel gezelliger :grinning:

Ik wil ook!

Ik zeg Efteling als je van gezelligheid houd enzo

En als je van achtbanen houd zou ik naar walibi gaan

Maar ik zeg je 1 ding Walibi is niet ongezellig haha maar efteling is gewoon meer sprookjesachtig :grinning:

walibi

waarom maak je er geen poll van?

Efteling…

@Itachi_Hime Ja i know, maar ik hou echt van thema’s en sfeer enzo hahah! En ik had foto’s gezien van walibi en vond het zo kaal enzo :blush:
En ik was even vergeten dat je een poll kon maken xD

Ik vind walibi erg saai.

Efteling is sowieso leuker met je vriend. Iets ‘romantischer’ lijkt me. Voor zover een pretpark dat kan zijn dan. :slightly_smiling_face:

als je niet van achtbanen houd zou ik naar de efteling gaan
walibi is leuk maar als ik met mijn vriend moest kiezen zou ik voor de efteling gaan!

Efteling for sure

Dan zou ik zeker Efteling kiezen :wink:

Koel nu weet ik het ook gelijk =D

walibi is leuk voor de attracties en daar ben ik pas 1x geweest.
de efteling ben zo ongeveer 15 keer geweest en dat is minder voor de achtbanen enzo, maar met je vriend is de efteling veel romantischer en dan zijn de attracties ook geschikter! romantische bootjes enzo, haha

Efteling :grinning:

Ze zijn beide geweldig.

Efteling!
Walibi heeft op zich wel leuke attracties, maar de Efteling ook en ik vind de Efteling inderdaad veel gezelliger :grin: