Walibi fright nights!

Hey allemaal!

In oktober is er elk weekend fright night in Walibi.
Ik hoor er elk jaar heel veel verhalen over en ik wil dit jaar ook heel graag heen.
Wie gaat nog meer?
En zijn er meiden vorig jaar al geweest?
Is het echt héél eng? :stuck_out_tongue:

http://www.frightnights.nl/nl/fright-nights/

Oeee ja heb dr weer zin in!

En ja het is doodeng hahaha. Maar echt een ervaring die je niet wilt missen vind ik:P. Ik ben nog maar 1 keer geweest hoor en heb toen maar 1 spookhuis gedaan, want was met bange vriendinnen. Maar ik ga dit jaar zeker weer

één vriendinnetje werd achterna gezeten door een man met een bijl ofzo. En toen moest ze huilen (ze is 20 haha) maarre dat zijn uitzonderingen.

(ps wauwi avatar. wrennie)

haha, ik was echt bang voor die mannen met elektrische zagen xD ze laten je heel erg schrikken haha.

Veel plezier!

Ik ben ooit eenmalig geweest.
Precies: eenmalig

Ik ben vorig jaar geweest, en het was wel heel leuk. (Ik ben niet snel bang… dus het viel reuze mee).
Mijn beste vriendin werd achterna gezeten door een griezel:’). Het was wel gaaf!

ik wil dit jaar ook gaan, ik wil nu al 3 jaar gaan maar elke keer ga ik maar niet :’) Maar nu ga ik echt haha !
Dus ben benieuwd hoe het is.

Ik hoor echt vaak verhalen uit mijn klas over fright nights aangezien die best vaak naar walibi gaan.

En dit jaar wil ik ook mee naar de fright nights haha. Ik hou wel van griezel en horror enzo :’)

plofkip haha ja, hij is zo leuk! :grinning:

Ik ben zelf ook opzich wel snel bang, maar ik wil toch wel gaan, lijkt me echt heel eng!

Ik heb al kaartjes maar ben nog nooit eerder geweest. Ben heeeel benieuwd haha.

Ik ben nog nooit zo bang geweest als toen voor mij nooit meer (maar ben ook wel echt een angsthaas haha)

Ik ga dit jaar voor het eerst en ik durf echt niet :’) Vind verkleedde mensen altijd zo eng, vooral als ze ook echt in hun rol blijven. Ben wel een keer naar Amsterdam Dungeon geweest en die mensen vond ik ook doodeng. Maar ik heb al tickets ^^ Heb er wel erg zin in.

Leuk leuk leuk!
Weten jullie al wanneer jullie gaan?

Ik ga 13 oktober, ben heel benieuwd ^^

Ik ben er nog niet geweest, maar ik wil wel heel graag! Alleen die clowns houden me tegen…

Ik was er twee jaar geleden op de premiere avond met alle BN’ers. En dat was toch wel heel leuk :grinning:

Mijn vriend wilde dit jaar gaan, maar mijn ex werkt er en ik vind het ergens zó awkward om dan te gaan :'D

IK WIL

Oké, ik denk niet dat het zo handig is als ik daar heen ga x)

Ik heb 2 kaartjes gekocht via vakantieveilingen 45,-!
ga er samen met een vriendin van me heen!

25 OKtober:-)

Ik wil ook heel graag gaan! Maar ik weet niet of mijn vriendinnen durven haha…