Walibi Fright Nights audities Scare actor

Hallo !

Is er iemand die er over na denkt om auditie te doen voor scare actor in Walibi ?
Ik overweeg om me vandaag of morgen aan te melden (aantal beschikbare plekken zijn denk ik na deze week al vol)
Lijkt me erg leuk om samen met iemand naar de auditie te gaan / te reizen / te kletsen over de audities.
Of misschien is er iemand die al auditie heeft gedaan en haar ervaringen wilt delen ?
Ik vind het erg spannend dus alle tips en informatie is welkom !

Stuur maar een note als je mee zou willen :slightly_smiling_face:

ik heb me dit jaar ook voor het eerst aangemeld als scare actor! ik heb vorig jaar ook gewerkt tijdens de fright nights, maar toen was ik teamleider van een scarezone. Ik heb toen echt de tijd van mn leven gehad, en het was altijd zo gezellig werken met alle acteurs enzo. Iedereen heeft me een beetje overgehaald om dit jaar ook auditie te doen, dus ik heb me ook maar aangemeld. Hoop dat ik word uitgenodigd om auditie te komen doen!
Heb verder echt 0 ervaring met theater ofzo, dus vind het heel spannend

Wow heel leuk! Welke auditie dag/tijd heb je gekozen?
Ik heb ook totaal geen ervaring, heb eigenlijk heel erg faalangst dus vind het super eng!
Maar het lijkt me de moeite waard, als ik het niet probeer dan heb ik spijt.
Zou met een vriendin auditie doen maar die zegt net dat ze niet meer wilt en eigenlijk durf ik niet alleen haha

Up

DOEEEENNN!!!

ik heb het vorig jaar gedaan, en ga dit jaar weer. Het is echt een mega gezellige middag met een groep. Je doet een ronde met caracters, dus moet je bijvoorbeeld als een zombie lopen.
Daarna een ronde scaremuur.

het is echt mega leuk en een super ervaring! :grinning:

29 april 's middags! was echt de enige dag dat ik kon, want de dag daarna ga ik op vakantie haha. ik vind het ook echt heel spannend

was je door de auditie’s gekomen? zo ja, welke scarezone/scarehuis stond je? ik ken nog heel veel van de acteurs van vorig jaar namelijk haha

Dit lijkt me zo gaaf! Maar ik heb echt 0.0 toneel ervaring dus ben bang dat ik toch niet gekozen wordt…

Ik heb ook geen ervaring hoor, niet eens een heel klein beetje.
Als het je leuk lijkt gewoon proberen, ik durf eigenlijk niet en de kans dat ze je kiezen is misschien klein maar anders weet je het nooit !
Misschien vinden ze je wel super goed :grinning:

@ Stiekem ben ik zelfs nog bang tijdens fright night zelf als ik er loop. Ben er pas 1x geweest :’).

Weet iemand waarom de beschikbare plekken van de Scare Actors (per auditiedag 60) tegelijk lopen met de plekken voor de Flashlightwavers & Scanners. Mijn vriend heeft zich daar voor aangemeld maar er ging ook een beschikbare plek bij de scare actors af?

Moet je ook auditie doen als je geen Actor wilt zijn ? En als je niet wordt uitgekozen als Actor vragen ze je dan alsnog als helper bij het scannen / toezicht enzo?

Haha ik ben nu 3x geweest maar vind het ook altijd spannend, lijkt me juist geweldig om zelf diegene te zijn waar iedereen voor komt. Ik zou het gewoon proberen, je bent niet de enige die het spannend vind !

Heel veel van de acteurs die er werken hebben geen toneel ervaring hoor :slightly_smiling_face:

Up

Up

UP

Nee helaas ze hadden vorige jaar maar weinig nieuwe mensen nodig : ) vrienden van mij wel, maar weet niet welke zone ze stonden die werken er al vanaf het begin :stuck_out_tongue:

Snap sowieso niet dat er nog mensen nodig zijn, stel er werken 200 acteurs. En als je eenmaal acteur bent geweest mag je toch meerdere jaren mee doen zonder opnieuw auditie te doen? Al kiest de helft er dan voor om te stoppen zijn er maar 100 nieuwe nodig. Jaar later maar 50, nog een jaar later maar 25. Als ik uitgekozen zou worden dan wil ik het ook wel een paar jaar doen als dat zou mogen.

Ja ik overweeg ook om mee te doen! Lijkt me zo gaaf, maar heb ook helemaal geen ervaring enzo

Jaaa doe ! Gewoon proberen, ik ga me denk ik vanavond inschrijven. Ik durf helemaal niet maar het is het proberen waard. Misschien zijn ze juist op zoek naar iemand als jou !