Walibi fright night

Morgen ga ik daar dus heen? wat kan ik verwachten en zijn er nog speciale horror-karakters die erg ‘beroemd’ zijn?

aah mij lijkt dat ook super leuk, ik durf alleen niet heen te gaan haha

Ik zou dat juist niet willen weten!
Dan is het een verassing :grin:

Maar ik weet het niet…

Ben een keer geweest: NOOIT MEER!
Zelfs tot aan mijn auto achtervolgden ze me.

Er zijn een paar gave spookhuizen, maar deze kosten 4 euro per stuk. Verder lopen er veel verklede mensen rond en het park is uiteraard helemaal omgetoverd tot een horrorplaats! Verder ga ik niks verklappen, dat zul je wel zien als je heen gaat!

Oeh nice, ik ga morgen ook fright nights. Ehmm, ik denk dat Eddie “de clown” wel het meest beroemd is, tenminste daar natuurlijk… maar voorderest zou ik 't ook niet weten, denk gewoon normale karakters met chainsaws etc ahha

OOOh be prepared, het is zo scary believe me. Maar het is elk jaar anders dus ik zou niet weten wat dit jaar op het programma staat. Maar 1 tip je moet niet gaan gillen want dan kom je niet meer van ze af haha. Veel plezier!

Als je rustig langs ze loopt, rennen ze niet achter je aan. alleen als
je bang bent, pakken ze je allemaal. :wink:
Maar het is echt zo super leuk! Je moet ook echt een spookhuis ingaan,
ik vond dat echt super leuk. En dat terwijl ik echt een schijterd ben, maar
alice in horrorland is wel heel leuk…
Heel veel plezier!

Het is best wel eng :blush:
Als je het echt TE eng vind,
Is er ook een teken en dan moet je stoppen:
Van je armen een X maken
Maarja, het is zeker de moeite waard !
Have fun.

Is echt heel leuk! :grinning: Ik vond het veel minder eng dan ik had verwacht. Ben ik Alice in Horrorland en… een of ander clown spookhuis gegaan. Maar toen ik ging was het 5 euro pp per huis? Nouja, ik vond het iniedergeval wel érg leuk.

Ik vind het echt heel erg leuk! Dit jaar ook weer geweest. Ik ben niet zo snel bang :stuck_out_tongue:. Vind het ook echt niet eng, maar je schrik wel omdat er gewoon onverwachte dingen gebeuren. Spookhuizen zijn wel echt een aanrader! Ik ben vorig jaar in Alice geweest dus die hebben we dit jaar overgeslagen. Maar zijn wel in de andere drie huizen geweest. Erg mooi weer :slightly_smiling_face:.

IK ga morgeeeeen.

Er loopt een vent met een kettingzaag rond, hahah.

ik ben vorige week zaterdag geweest, ik moet zeggen; het is alleen leuk als je iemand hebt die je helemaal fijn kan knijpen ofzo, dus met je vriend ofzo lijkt het me best leuk. ik heb een vriendin van me helemaal doodgeknepen en ik had de volgende dag geen stem meer. ik ben ook in zo’n huis geweest, het was best leuk, alleen ik vond er een hele rare sfeer in het park hangen, een soort panieksfeer. maar verder was het echt superleuk:)

Er waren minder enge mensen dan normaal, maar het blijft leuk natuurlijk :grinning: De Disney karakters zijn er weer, en enge dokters, psychopaten, gevangenisbewaker enz.

Toen ik daar was ging ik met een vriendin naar de wc. Loop ik zo nietsvermoedend dat hok weer uit, staat daar zo’n man met een kettingzaag. Ik kwam dus krijsend de wc weer binnen xD

Ik kom er net vanaf… (ben kapot! Maar was superleuk!)

Vanaf 17:00 lopen er allerlei figuren rond. Lees; Acteurs verkleed als karakters uit verschillende horrorfilms; Freddy, Eddie, Chuckie, Frankenstein, Queen of Hearts. Ze lopen vooral rond om mensen op te jagen, bang te maken, in de sfeer te laten komen, je mag er ook mee op de foto. Je hebt verschillende scarezones in het park. Dit zijn kleine gebieden in het park waar je dus deze figuren zult tegenkomen.
Ik weet niet hoe oud je bent maar Fright Nights is voor 16 jaar en ouder is. Nu snap ik waarom. Er waren vandaag meiden die zó bang waren dat ze niet meer over het park durfde te lopen omdat ze bang waren van sommige figuren, ik had ze rond de 14/15 geschat. Kijk uit dat je niet teveel mee laten sleuren in de “angst”. Afgelopen avond heb ik een stuk of 4 mensen zien hyperventileren tot flauwvallen aan toe omdat ze zich zo laten meesleuren met alles en het uiteindelijk niet meer aan kunnen van de schrik.

Ik vond het super leuk maar misschien ook omdat ik niet zo bang ben aangelegd. Ik schrik niet van de figuren die zo in het park rondlopen, ook niet in de huizen trouwens… alleen als ze je heel onverwachts laten schrikken met superveel herrie. Ik heb alle 4 de spookhuizen gedaan in 2 uur. We moesten tussendoor wel rennen anders zouden we het niet halen tot 22:00. Maar het was zeker voor herhaling vatbaar.

Oke je bent er waarschijnlijk al, maar ik wil toch even mijn ervaring vertellen.
Ik ben dit jaar niet geweest, want ik had gehoord dat het erg tegenviel omdat ze ook bezuinigd hadden enzo.

Maar ben wel al 3 keer geweest in totaal. Het was echt super, nouja… de eerste keer. Dat was het spannendst natuurlijk, verder ging ik erheen voor de lol en om met die mensen op de foto te gaan. Het nadeel was dat het maar tot 22:00 duurde, want wij hebben vorig jaar voor 1 spookhuis wel 1,5 uur in de rij gestaan. Het viel toen ook nog eens erg tegen, nou dan heb je echt een rot gevoel D: Maargoed, over het algemeen erg leuk en spannend.

Het was wel heel druk, maar het was wel heel eng en spannend.
Er waren echt enge figuren enzo, die elke keer achter mij aan gingen rennen x].
Maar zeker de moeite waard om een keer te gaan!
Alleen sommige meisjes gingen helemaal huilen enzo, dus als je erg bang bent aangelegd…