Wie van jullie gaat ook op 21 oktober naar Walibi Fright Night? (:
Was gewoon even nieuwsgierig hihi
Niemand?
Ik weet nog niet op welke datum, maar ik ga ieder jaar, dit jaar ook weer (:
Oh superleuk! Ik ben nog nooit geweest, hoe is het? (:
Ik ben van plan om dit jaar ook samen met een vriendin te gaan en ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe alles gaat daar. Hoe de sfeer is en hoe het geregeld is etc.
Precies dit dus (:
Walibi is zoooo awesome
Ik durf niet :s
Ja, hoe is dat?? Het lijkt me zó leuk om een keer te gaan!
ik ga miss ook met een hele beups vriendinnen!
is het leuk?
O wacht maar het is heel erg duur, of kijk ik nou verkeerd? Je moet dus én een entree kaart hebben voor walibi, én nog aparte kaartjes voor al die horror dingen?!
Halloween is mijn favoriete feestdag haha (: Ik moet zeggen dat het in Walibi tijdens de fright nights wel erg druk is, maar de sfeer is heerlijk ondanks de rijen.
En @ iemand boven mij, het klopt dat je aparte kaartjes moet hebben voor de haunted houses, maar het valt mee hoe duur die zijn. Vijf euro per house ongeveer als ik het goed heb.
Als iemand nog vragen heeft kan ie ze altijd aan mij stellen!
Ik ben nog nooit geweest. Ik zeg elk jaar dat ik ga, maar uiteindelijk komt er weer iets tussen enzo haha. Hopelijk gaat het dit jaar wel lukken!!
Lijkt me echt superleuk om daar heen te gaan!
Ik ben daar nu twee of drie keer geweest. Erg leuk; overdag is het ‘gewoon’ walibi. Maar zodra het donker wordt lopen er allemaal acteurs door het park en die kunnen je gewoon zó erg laten schrikken.
Wat ik trouwens wel een beetje een nadeel vind is het weer; de keren dat ik er was, was het overdag heerlijk weer. Maar 's avonds was het super koud. Dus ik zou echt een dikke trui meenemen die makkelijk in je tas past ofzo
Up!
ik vind het afgelopen jaren steeds minder en duurder worden. maar dat is mijn mening (:
Ik ga! Sowiezeker.
ik wil eigenlijk heel graag maar vind t echt te duur eigenlijk…
Leuk! Ik ben vorig jaar geweest en vond het zo leuk dat ik ook plannen heb om dit jaar weer te gaan. Weet alleen nog niet wanneer want dat ga ik deze week bespreken.
Wat ik wel vervelend vond is dat de Fright Night vanaf 16 jaar en ouder is, maar dat ze daar helemaal niet op letten in het park en bij de entree. Vorig jaar waren er meiden van 15 die “vast zaten” in het pannenkoekenhuis omdat ze te bang waren om terug te lopen. Tuurlijk ook eigenwijs van die meiden en niet echt verantwoordelijk van de ouders om ze te laten gaan.
Even een vraagje, hoe oud moet je zijn om daar binnen te mogen? Of maakt dat niet uit?