Walibi Fright Night| gaan of niet?

Haai. jullie hebben vast wel gehoord van de walibi fright night of zijn er al geweest. 2 vriendinnenvan mijn moeder gaan, en ik zou best graag mee willen. Het lijkt me vet. Ik schrik wel best snel. Ik ben pas 12 jaar maar het lijkt me heel leuk en spannend ik kijk soms ook enge films enzo en vind dat dan supereng.
Zou ik gaan of niet, en gaan jullie ook/ wat is jullie belevenis van de Fright nights?!

xx

Is dat niet vanaf 16 jaar?

Toen ik er was vond ik het heel leuk, lekker gillen terwijl ik me tussen twee vriendinnen klemde. Je bent wel een beetje jong, misschien kun je nog even wachten. Als je gaat zou ik ook met eigen vriendinnen gaan!

dat dacht ik ook. Maar weet het niet zeker

nee de adviesleeftijd is vanaf 16 jaar, maar de minimum leeftijd is 12.

Dankjulliewel voor alle reacties. :wink:

Ooh oke. Nouja dan zou ik gewoon gaan. Is hartstikke leuk. Beetje lol hebben, gillen om niks. Mijn beste vriendin en ik hadden twee jaar terug een jongen ontmoet die alleen was, dus wij hadden hem de hele dag meegesleept. In de spookhuizen mochten we gezellig tegen hem aankruipen als we het te eng vonden. Kei leuk.

Er is hier een topic voor, kan je daar wel ff vragen.

Ik zou nog even paar jaartjes wachten! X

Ik zou het niet doen ik ben een stuk ouder dan jij en ook echt een angsthaas nou toen het vorig jaar eenmaal begon was ik binnen een half uur weer buiten ik vond het verschrikkelijk! Ik zou als je over een jaar of wat toch nog wilt gewoon gaan en kijken hoe je het vind misschien vind je het wel leuk maar misschien vind je verschrikkelijk. Oh en als je nu al twijfels hebt en je gaat toch en denkt dat je dan net als mij eerder weg wil gaan vertel dat voor die tijd tegen de gene waar je mee gaat. Die vriendin waarmee ik was vond het niet tof dat we zo snel al weggingen (ik was echt bijna aan het janken zo eng vond ik het is zei zelfs dat ik wel alleen weg wilde)

Ik denk dat ik wel ga ik denk er nog even over na het lijkt me wel heel leuk

Ik denk dat het vanaf 16 jaar is hoor. Was vandaag in Walibi en bij de ingang stond al zo’n groot bord met ‘fright night’ en daar stond ook zo’n rondje met 16 erin, wat betekend dat je 16 moet zijn.

12 jaar vind ik wat jong om te gaan, maarja je moet het zelf weten

Je kan wel gaan opzich, maar dan zou ik niet de spookhuizen gaan.
Alleen door de frightzones, dat is al superleuk en superreng.
Maar niet zo extreem eng als die spookhuizen :slightly_smiling_face:

Nee ik zal niet gaan, je bent te jong en ik denk dat je echt trauma’s gaat krijgen als je zo jong bent.

Persoonlijk zou ik het echt niet doen, zeker niet op 12jarige leeftijd.

Vanaf 16? Het klinkt allemaal zo extreem, heb geen idee ik wil ook gaan (ben 13 lol). Ik zou gewoon gaan, altijd lachen. Dan sla je de hele enge dingen gewoon over. Kan geen kwaad

Ik zou eerlijk gezegd gewoon wachten tot je zestien jaar bent. Er is niet voor niets een adviesleeftijd, lijkt me.

Die adviesleeftijd is onzin. Sommige mensen vinden horror leuk, anderen niet. Mijn zusje zou als 9-jarige daar beter thuis passen dan ik als 16-jarige.
Wij gaan overigens vaak daarheen! Mijn zusje was 12 en heeft zich er prima vermaakt! Afhankelijk van hoe goed je tegen enge dingen kan moet je gewoon gaan.