Walibi drukte

Hallo,

Ik heb kaartjes voor walibi. Maar nu vraag ik me af wanneer is het het rustigst in walibi? Het is nu meivakantie maar in de vakantie is het meestal wel iets drukker. Zou het op zaterdag 7 mei rustig zijn? Of gezellig druk? Gelukkig zit het weer wel dan mee. Zou het eigenlijk op hemelvaart rustig of druk zijn?

Alvast bedanktt!! <3

Volgensmij is Zaterdag 7 mei een erg drukke dag.
Ik las gisteren ergens een winactie dat je met bn’ers een filmpje kunt opnemen in een achtbaan in Walibi op 7 mei.
Hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het meteen erg druk is, maar zou kunnen dat er veel mensen op af komen!

Ohja ik zie het ook! Zou het op hemelvaart heel druk zijn?

-weg-

Als je een rustige dag wilt, moet je sowieso niet in het weekend gaan. Of het moet regenen (maar dan heb je kans dat sommige achtbanen niet rijden)

Wat fijn voor deze reactie!! Welke dagen van deze week/volgende week zou je mij aanraden? Ik weet niet hoelamg je er werkt maar was het vorig jaar ook druk met hemelvaart? En zal het bijv. Volgendeweek zaterdag druk zijn?
Bedankt!!

Kan je mijn bericht uit je citaat halen?
Er staat NC onder wat Niet Citeren betekent.

In het weekend is het meestal wel druk.
Ik kan helaas geen voorspellingen doen over wanneer het druk gaat worden of niet.
Ik zou het weer even in de gaten houden. Maar ik denk dat het beste is om zo snel mogelijk te gaan omdat het weer elke dag beter wordt.