Walen en puistjes

Haast, ik heb 2 probleempje aan me gezicht waar ik best wel heel er mee zit. Je ziet het heel duidelijk, en dat maakt me echt lelijk.

Trouble 1: Ik heb ontzettende wallen. Wat vind ik echt kut. Vanaf kleins af aan heb ik ze al. Maar ik wil ze niet meer. Ik ga Est oprijd naar bed. Om half 10 ga ik slagen. Tot kwart over 7. Dat is volgens mij best een normalen tijd. Ik weet echt niet wat ik eraan moet doen!

Trouble 2: puistjes
Ook heb ik ontzettende last van puistjes. En dan vooral van het rooie. Ze worden helemaal rood, waardoor het echt niet mooi is. Ik gebruik tree Thea, en dat helpt ze wel vermideren, maar het blijft rood. Allvast bedankt!

het spijt me maar ik weet niks. toch een upje voor jou :wink:

Op rode puistjes moet je iets groens smeren, en vervolgens bedekken met concealer.

Ik had gelezen dat als je een aardappel op je wallen legt het helpt om ze te verminderen en ook theezakjes… Geen idee of het werkt. Aambeienzalf schijnt ook te helpen, en een ijsklontje er tegen aan houden.

Als je je wallen ( donkere kringen onder de ogen) al vanaf kleinkind hebt dan zijn ze vast erfelijk en moet je er mee leren leven. Je zou ze kunnen camoufleren met een goede concealer. Hetzelfde geldt voor je puistjes camoufleren met groene concealer. Je moet de concealer wel deppend aanbrengen. Succes!

appelciderazijn werkt ook wel voor je puistjes
of toch even naar de dokter

Ik heb ook last van wallen, maar dan niet donkere kringen maar een verdikking van de huid onder m’n ogen, ik weet ook niet zo goed wat hier aan te doen is, dus als iemand hier een tip voor heeft wil ik 't graag horen. Ik volg dit topic wel even.

Ik heb juist dat het heel diep is, alsof er een hap uit is genomen.

En waar zou ik zo’n groen ding kunnen kopen?

concealer gebruiken voor je wallen en voor je puistjes camoufleren met een coverstick.

Same problem here met de wallen (; Bij mij is de huid idd heel dun.

je hebt de alround concealer van catrice.
daar zit een roze kleur in voor je wallen
& een groene voor je puistjes.
& nog 3 huidskleuren zodat je precies je eigen kleur kan krijgen.
deze kost maar 3.50 & dekt goed, gaat lang mee & is gewoon super!