Ik hoop dat deze titel zó vaag is dat mensen erop gaan klikken omdat ze zich afvragen waar dit in godsnaam over gaat.
Het zit zo. Gisteravond sliep ik bij mijn vriend. We hadden het licht uitgedaan, waren tegen elkaar aan gaan liggen en gingen slapen. Ik viel in slaap, en werd later [ik weet niet hoe veel later] wakker terwijl we op het punt stonden seks te hebben. We waren aan het zoenen, mijn vriend lag bovenop me [meer details zijn niet nodig denk ik, enfin] etc. Ik vond het niet erg dat dat gebeurde - voor mensen verkeerde dingen gaan denken - maar ik was zo slaperig en daardoor waren mijn spieren zo slap, dat ik er weinig tegen had kunnen beginnen als ik het níet oke had gevonden. Langzaam werd ik wakkerder maar het bleef een beetje half-slapende toestand waar ik in verkeerde.
Omdat ik dus totaal niet begreep hoe we opeens daar gekomen waren heb ik vanochtend eens bij mijn vriend gepolst wat er nu aan de hand was. Blijkbaar (!) was hij me gaan zoenen, waar ik op had gereageerd door 'm actief terug te zoenen. Ik heb mijn ogen open gehad/gedaan en ik heb tegen hem gepraat, antwoord gegeven op zijn vragen [logische antwoorden]. Op een gegeven moment heb ik blijkbaar iets als ‘kom maar’ gezegd op een vraag van zijn kant of ik zin had om seks te hebben. Ik heb hier dus totaal geen herinnering van. Maar dan ook echt nul. Het enige wat me heel vaag bijstaat is wat gezoen en gestreel, maar dat kan ook uit mijn droom geweest zijn. Kortom, ik weet het níet.
Het is niet de eerste keer dat zoiets voorvalt. Eerder al ben ik bij mijn vriend in slaap gevallen en heb ik blijkbaar ook nog van alles tegen hem gezegd wat logisch was. Ook hier herinnerde ik me weer helemaal niets van. [In retrospect weet ik ook niet meer waar dit gesprek over ging en of het ook over seks ging, ik vermoed van niet, maar ik weet het niet. Blijkbaar was ik ook nog slaperig toen ik het ‘after’ gesprek voerde.] Mijn vriend voelt zich nu nogal kut omdat het voor hem net voelt alsof ik niet echt heb ingestemd met seks hebben, waardoor hij zich voelt alsof 'ie me half verkracht heeft. Als hij wist dat ik er niet bewust bij was dan had hij nooit iets gedaan. Ik geloof hem daarin, hij doet me in mijn bewuste leven ook nooit iets aan en hij respecteert me. Bovendien is ons seksleven best wel heel erg dikke prima [zonder overdrijven] dus dat hij de behoefte voelt om uit wanhoop 's nachts maar met me seks te hebben omdat ik dan geen nee zeg gaat er bij mij niet in.
De vraag die bij mij meer leeft: wat is dit? Heeft iemand anders dit? Kan ik dit stopzetten? Want het is niet heel prettig om van alles te zeggen en te doen waarvan ik niet weet wat het is, omdat ik er niet bewust bij ben.