[waiting so long] verhaal

Wat vinden jullie? verder ?

Ze kijkt nog een keer op haar horloge dat ze gisteravond op de kop heeft kunnen tikken voor de helft van de prijs. met een zucht zak ze weer terug in het gras en kijkt afwezig naar de film die voor haar gezicht geprojecteerd wordt. zou hij het echt vergeten zijn? of wil hij niet meer… ze ziet een beeld voor zich , Daryll samen met Kate in een romantische omhelzing. Snel veegt ze deze gedachten weg uit haar hoofd. Hij is gewoon een beetje laat. toch loopt ze met een onrustig gevoel naar de bar om een drankje te bestellen. Hij moet komen! hij kan me nu niet laten vallen, nu ik hem zo hard nodig heb. Naar huis kan ook niet., en waar moet ik anders heen! Eindelijk ziet ze hem het pad op komen lopen. Sorry Sophie, ik kon echt niet eerder komen. maar ik ben er, dus nu komt alles goed. Hij neemt haar in haar armen en fluistert geruststellende woorden in haar oor. Vanavond gaan we genieten baby. Hier, neem dit. hier wordt je rustig van. Sophie pakt het roze pilletje aan en kijkt ernaar. Wat is 't? Daar wordt je rustig van antwoord Darryl. Snel doet ze het pilletje in haar mond en geniet van het overheersende gevoel dat haar lichaam overneemt…

Leuk verhaal,
Alleen aan het begin weet je niet waar het over gaat…
Een beetje late reactie, maar ja.
Ik zag hem staan :slightly_smiling_face:

:dry: Dit is van vier jaar geleden

Nou en, haha :stuck_out_tongue: