Waist training

Ugh wat lelijk

ik heb een hele smalle taille van mezelf en vind dat niet echt mooi.

Klinkt niet gezond. Persoonlijk zou ik het nooit doen.

Ik zou het als ik jou was niet doen… Een corset een lange tijd dragen is niet goed. Af en toe voor de fun is okay, maar als je het een lange tijd draag worden je rugspieren slapper. Mijn overgrootmoeder moest altijd een corset dragen, want als ze um uit zou doen zou haar rug kunnen breken omdat het het gewicht niet meer aan kan. Heel haar ruggengraat was verslapt.

Ik zou het ook niet doen. Je kunt je taille vast wel accentueren met de juiste kleding. En gewoon tevreden zijn met je lichaam. Mensen zullen vast het vast niet opmerken dat jij (net zoals duizenden anderen) geen zandloper figuur hebt toch =)

Tjees. Mensen wees eens een keer tevreden met jezelf!!

Mijn zusje heeft een ander soort korset gehad voor haar scoliose, ze heeft het maar heel kort gehad en heeft nu een nog zwakkere rug, een flap huid bij haar oksel, haar rug vol striae en haar heupen zijn ingedeukt.

Ik wil ook helemaal niet het lichaam van het plaatje. een klein beetje taille zou al genoeg voor mij zijn.

huh ik wist niet eens dat dat kon. dat zoiets bestond.
nouja dan weet ik het nu :flushed:

edit mod: reclame is niet toegestaan

Lijkt me heel ongezond, je ingewanden worden samen geperst bah. Ik zou gwn squatten dan. Je krijgt er geen smallere taille van, maar misschien als je kont iets groter wordt, heb je een minder "potlood figuur’.

Oud topic, slotje.