Waist training

Hoi allemaal

Ik heb van mijzelf best een potlood figuur. van voren ben ik een plank. geen rondingen niets…
Ik heb een tijdje nagedacht over waist training. als je Dita von Teese kent snap je wel waar ik een beetje op doel. als ik dat ongeveer een jaar doe zou ik al meer een zandloper figuur hebben. Maar ik heb nog een paar vragen voor mensen die hier wat vanaf weten. Op internet stond dit niet namelijk.

het zal niet goed doen, maar is het heel erg schadelijk met een paar cm?
na je de corset af doet, is het dan tijdelijk of voor de rest van je leven?
Je ribben gaan dichter op elkaar staan maar groeien ze dan vanzelf weet uit elkaar of … ?

ik hoop dat mensen hier niet van schrikken :slightly_smiling_face:

Hoe oud ben je? Het kan zijn dat je lichaam gewoon nog in ontwikkeling is en je geduld moet hebben, tot de vrouwelijke vormen wel komen (:

Ik ben 19. ik geloof niet dat die nu nog gaan komen :slightly_smiling_face:

Up :grin:

Iemand… ?

Je weet dat je hele ingewanden gaan vergroeien en op andere plaatsen gaan zitten? Maar een paar cm is niet al te schadelijk denk ik. Zou niet verder daag dan 3 of 4, hoor.

Ohja, je rug kan verslappen. als in je ruggengraat, en dan kan je dus niet meer leven zonder corset.

volgens mij valt dat hartstikke mee. ze verplaatsen ja maar volgens mij merk je daar niets van.

Je merkt er niks van nee, maar het is wel vreselijk ongezond. Ik heb een item erover gezien bij dr. Phil.

Oh bah. dat ziet er niet gezond uit. Maar dat gaat me ook veel te ver. mijn lichaam zou dan meer in de buurt komen van de rechter :slightly_smiling_face: want zo is mijn lichaam nog niet eens

http://www.liciaflorio.it/blog/wp-content/uploads/2010/06/11.jpg

Klopt, als je het niet te ver doet denk ik niet dat het al te schadelijk is, maar then again, ik ben ook geen expert. Ik draag corsetten voor de fun af en toe :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kijk, het kan best mooi zijn.
Ik zou bijna zelf overwegen het te gaan doen, maar ik weet hoe het is om corsetten te dragen en ik weet dat ik dat niet zo lang volhoud, haha.

http://kaxelo.com/uploads/posts/2011-02/thumbs/1298224351_laura-dore194.jpg

oh wouw dat ziet er echt mooi uit ! maar zo dun wil ik het niet. dat gaat echt totaal niet bij mij staan haha.

weet je ook of het maar tijdelijk is of voor de rest van je leven ?

up :slightly_smiling_face: iemand?

Ik zou het absoluut niet doen. Kan niet goed voor je zijn. En de persoon op dat plaatje heeft wss ook daar een operatie gehad.

Ik zou het ook niet doen nee. Zijn er geen andere manieren?

Ik zou dit echt niet doen…

Ik zou liever geen mooi figuur hebben dan erg ongezond te zijn!