Wafeltang

Hey.

Ik zoek een goeie wafeltang die niet té duur is.
Weten jullie misschien waar je die kunt kopen en hoe duur het is? ^^

Bedankt! x

kijkshop hebben ze dr,
ik heb dr een… heb die daar gekocht toen was iets van 16 euro

Ik heb zo een van Babyliss,
waar je krultang, steiltang, wafeltang etc op kunt zetten,
geen idee waar hij te koop is.
Maar ik denk ik een grootwarenhuis ofzo?

ik ga er denk ik een kopen van philips met stijltang en krultang in een met 10 soorten dingen dus 10 in 1
voor maar 40 euro … ik vind het wel goedkoop
dan heb je meteen alles in 1
dat is deze :

http://www.e-d.nl/images/HP4698-01.jpg

en hij is gewoon te koop bij media dingen zoals Media Markt da zag ik um :slightly_smiling_face:

Bij de kijkshop en media markt kun je hem niet krijgen… weet iemand misschien waar je wel een wafeltang kunt kopen???

bij de kruidvat zag ik laatst een stijltang
en daar zat zo’n opzetstuk bij

nee bij kruidvat hebben ze ook geen wafeltang…:frowning_face:
weet iemand nog een andere winkels waar je ze wel kunt krijgen???

Media markt wel, maar dan heb je zo’n alles in één ding. (die ook bijv. kan stijlen)

ik heb er een van Carmen. vriendinnen noemen het ook wel barbietang :stuck_out_tongue: ik steilde eerst me haren ook mee. dat doet die ook hartstikke goed. ik wil 'm best aan je verkopen. hij is wel een beetje vies geworden. kan wel proberen schoon te maken. laat maar weten :slightly_smiling_face: note me ofzeu want heb beetje heeel erg druk voor gs.

x

bij een elektrozaak vind je dat normaal wel…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i]Haallooo,
Ik heb er een van de Blokker!
Hij is wel goed maar als je echt je haar super mooi wil hebben zoals je soms op tv weleens ziet is ie niet voor maar er zitten opzetstukjes bij 3x krul verschillende maten 1wafel en 1 stijl echt handig, & nog goedkoop ook onder de 20 euro was ie

Xxx :couplekiss_man_woman:

Op bol.com kun je er volgens mij wel een vinden.

oh zie nu pas dat het een oud topic is :’)

babyliss! Ik heb een pakket met super veel verschillende krultangen ook een wafeltang helemaal niet duur.