Wacom Pen Tablet

Ik wil heel graag een Wacom, en als ik mijn vader vertel dat het heel belangrijk is voor mijn latere studie wil hij er misschien wel een voor me financieren, maar ik heb geen idee wat het beste model is, liefst onder de 300 euro.

Dus wie heeft ervaring met Wacom en kan me helpen?

Ik heb de bamboo. Die is rond de 80 euro.

Ik zou pas als je professioneel bezig bent, een duurdere aanschaffen.

ze hadden er een bij de aldi voor 30 euro ofzo, maar of die kwaliteit goed is weet ik niet.

Ik zou idd voor de bamboo gaan, is een wat goedkopere Wacom en perfect om mee te beginnen. Je hebt ook een bamboo voor 60 euro dacht ik.

ik heb een wacom volito2 volgens mij. Weet niet meer hoe duur die was, dacht iets van 60 euro. Vind hem wel fijn, maar hij is wel beetje klein.

De aldi heeft meestal wel goeie kwaliteit computers, dus deze waarschijnlijk ook ?

http://www.mycom.nl/Products/View/Wacom%20Bamboo/151087.aspx 80 euro en werkt perfect. :grinning:

Ik heb een Wacom Bamboo One, komt volgens mij ook gewoon bij de aldi vandaan. Heb 'm nu ongeveer anderhalf jaar en hij doet het nog prima :slightly_smiling_face: In principe, als je bij de Aldi koopt van het merk Wacom zal de kwaliteit hetzelfde zijn als wanneer je 'm vande mediamarkt ofzo hebt.

Eh duh? :'3

^^ Wie zegt dat Aldi slecht is. Mijn computer gebruik ik al 4 á 5 jaar elke dag en werkt nog steeds super :stuck_out_tongue:

wat kan je er eigenlijk mee.
ik ken t niet ofzo?

@PartyxHardy: Tis gewoon een muis, alleen dan in de vorm van een pen zodat je makkelijker op je computer kan tekenen

Ik heb 2 jaar geleden een Graphic4x gekocht… A6 formaat, echt me beste aankoop ooit want hij doet het nog steeds! x3 HIj was 80 euro.

Het is geloof ik geen wacom hoor. Maar wel een tablet dus…
(Ik had er een keer bijna een mp3 speler gekocht, maar iemand voor mij kwam hem terug brengen omdat ie na een dag al uit elkaar viel, maar de computer van iemand werkt weer heel goed. )

Ja ik bedoel, je kan beter kijken of de Aldi ze in de aanbiedin heeft :’)
Scheelt een hoop geld en de kwaliteit is hetzelfde xd
Dat bedoelde ik dr mee xd

"k heb er ook een. ik heb volito of zoiets… je krijgt er dan ook 2 programma’s bij voor foto’s te bewerken of iets te tekenen. wel een fijn ding. 'k heb 'm ooit gekrege volgens mij is die van de aldi de prijs was rond de 14.50 dus echt goedkoop! En niet slecht :wink:
xxx

ik heb die… alleen was ie afgeprijst naar 15 euro. hij doet t wel goed

http://www.wehkamp.nl/Zoe…tt=Bamboo&Nao=1&Ns=&N=186

kijk dit, is dit wel goed?, vind het opzich wel goedkoop,=]
graag reacties,

kan je mij aub vertellen wanneer je dat hebt gekocht bij ons in Aldi heb je ze voor 50 euro=S,

Ik ben dus van plan om er één te kopen. Ik zat te twijfelen tussen een
Wacom Bamboo Fun Pen(&Touch) Medium en Trust widescreen.
Help please x]

koop geen trust. koop een wacom. serieus. xD