Wachtwoord vriend/vriendin

Ik word al achterdochtig als de verkoper van de computerwinkel mijn wachtwoord vraagt :s laat staan dat ik het aan vriendinnen geef.

Het is voor niets handig en je hoeft maar eens ruzie te hebben of je zit met de patatten…
Zelfde geldt voor vriendjes, wat wrs nog gevaarlijker is.

Ik heb de ww van een vriendin, omdat ik fotos wou zien op iemand ze hyves en ze had geen zin om zelf in te loggen. niemand weet de mijne

Wij weten het toevallig van elkaar maar ik ga het natuurlijk niet gebruiken.

Ik weet alle wachtwoorden van één vriendin xD (hyves, msn, blog, computer etc)
en van een andere haar pincode
en eentje werkt bij de appie en ik heb haar code gekregen dat ik 10% korting krijg =3

Best grappig.

ik weet van 2 vriendinnen ww van hyves, en hun die van mij, of ze zijn het vergeten. ik weet van mn beste vriendin haar pincode en zij die van mij. en ons schoolwachtwoord. dat was het wel :’)

Ja ik weet de wachtwoorden van mijn vriendje, van hyves en van msn.
Ik doe er helemaal niks mee, hij weet ook die van mij maar doet daar ook niks mee.
Soms als ik me verveel zit ik wel op zijn hyves dan verander ik zijn achtergrond ofzo omdat hij er toch nooit op is en ik het leuk vindt om te doen, doe ik het maar haha.

Ik weet ook geen wachtwoorden van m’n vriend, vind 't ook nergens voor nodig eigenlijk!
Hij weet de pin van m’n telefoon, omdat ie nog wel eens met mijn mobiel belt. =)

Ik weet van m’n beste vriendin het wachtwoord van haar Hyves en schoolaccount, omdat ik die altijd gebruik want mijne is geblokkeerd en ik te lui ben om hem te laten ontgrendelen :’)

Vriend heb ik trouwens op het moment niet, en heb nooit wachtwoorden van m’n vriendjes gehad (hun van mij dus ook niet.)

Ik weet het wachtwoord van mijn bf’s netlog en youtubeaccount.
En haar PIN-code.

Ik weet van mijn vriend; msn, hyves, pin, mobiel, en meer kan ik niet bedenken.
Hij weet van mij; msn, hyves, pin, mobiel (heeft ie zelf veranderd), alarmcode van het huis, etc.
Alles dus eigenlijk.

Hij weet wel die van mij, alleen, meneer heeft geen pc ( ': (of hyves/msn ect)

Hij heeft me wel zijn wachtwoord en pincode verteld, maar die gebruik ik nooit dus ben ze al weer vergeten

Precies hetzelfde

ja ik heb zijn wachtwoord van counterstrike hier op een blaadje staan (g33k. i know)
en toen kwam ik er later achter dat dat ook zijn msn wachtwoord was.
maarja doe er verder niks mee

Van m’n vriend weet ik eigenlijk al z’n wachtwoorden en hij die van mij. Pincodes en al dat soort dingen zelfde verhaal… Gebruik die dingen eigenlijk nooit, maar je weet nooit wanneer 't eens handig is toch :slightly_smiling_face:

Haha nou ik wist zijn wachtwoord van hyves, en omdat ik hem wist ging ik elke dag controleren, dus toen hbe ik maar gezegt dat ik hem niet wil weten want het maakt mezelf alleen maar gek {ben zo’n jaloerse bitch}

Ik ken de wachtwoorden van alles van mn vriend (facebook, mail…) , maar ik doe er niets mee.

Ik heb van niemand wachtwoorden:P
Niet van m’n vriend, niet van m’n beste vriendin.
Maar ik heb er ook geen behoefte aan.

Ik weet alleen het w8woord van mn ex van een of ander spel en van zn hyves.
Maar ik doe er niks mee, dat zou wel heel zielig zijn…