Wachtwoord vriend/vriendin

Heb jij de wachtwoorden van je vriend/vriendin?
(Bijv. telefoon, mail, msn, hyves, facebook, fora, etc?) Ik heb alleen mijn vriendjes telefoonwachtwoord omdat ik die wel eens gebruik.

Een aantal meisjes uit mijn klas hebben echt alle wachtwoorden van hun vriendjes. Ik vroeg me even af of jullie ze hebben en waar dat dan goed voor is? Om hem/haar te controleren of zo? Ik snap het niet echt namelijk. :’) Mijn vriendje zijn mailtjes zijn dan ook niet erg interessant.

Ik heb alleen msn en hyve ww van mn Bff

ik kreeg de pincode van mn vriend,
inmiddels mn ex…

ik weet van mijn beste vriendinnen wel de wachtwoorden van hyves & msn & schoolaccount enzo. gewoon als we iets voor elkaar moeten opzoeken oid, of als ze ziek is en ik heb iets van haar schoolaccount nodig

Heb geen vriendje, maar ik weet ook geen wachtwoorden ofzo van m’n vriendinnen.
Zou zelf ook nooit een wachtwoord afgeven, echt nooit.

Ja die heb ik dan ook. Maar dat is gewoon handig ofzo. Ik snap gewoon niet waarom je het msn/mail wachtwoord van je vriendje nodig hebt.

Ik snap niet waarom je dat nodig zou hebben… Heb wel eens mn wachtwoord om ophokuren in te plannen aan vriendinnen gegeven, omdat ik dan niet zelf kon inplannen, maar dat soort dingen zijn zo nutteloos =’]

Ik vind het idee ook niet fijn dat iemand er zomaar op kan.

ik heb het ww van mij (ex) bff
ik mag haar nu totaal niet meer, ze heeft nogal wat verkeerde dingen geflikt
(lees: verkering met mijn broer en niet vertellen totdat ik het na 2 maanden van mijn broer moest horen en vriendinnen afpakken en ga zo maar door )
dus in het begin toen we geen vriendinnen meer waren heb ik daar best wel misbruik van gemaakt, maar nu heb ik daar geen zin meer in ;p

Ik wist alles van mijn ex en andersom.
Ik heb mijn dingen achteraf wel veranderd, omdat hij toch nietzo te vertrouwen was.

Daarnaast heb ik van veeel vrienden en vriednin hun wachtwoorden wel :'D

ehm, mijn vriendje weet mijn wachtwoord van mijn hyves omdat hij een keer ging inbreken hahaha. oke, best sneumaarja.
en een paar vriendinnen weten het, gewoon als ik te lui ben om ergens op int e loggen of omdat ik geen internet heb ofzo.

Naja ik weet wel wat wachtwoorden van vriendinnen, zo van log me ff in op hyves, dit is m’n wachtwoord. Of met msn. Of 1 wachtwoord is voor alle accounts enzo. Vrienden weten ook mijn wachtwoord wel, die heb ik namelijk al jááááren en gebruik ik volgens mij ook wel voor de meeste accounts.

Ik weet volgens mij al zijn wachtwoorden, maar hij gebruikt overal hetzelfde wachtwoord :’) En ik doe er verder niks mee…

Ja, ik weet wel zijn wachtwoorden. Hij vergeet namelijk altijd zijn wachtwoorden en hij hoopt dat ik ze wel kan onthouden :woman_student: .
Hij heeft soms geen internet en vraagt dan aan mij of ik even zijn mail wil checken, dus dan heb ik zijn wachtwoord wel nodig. Doe er verder niks mee.

k weet alles van mun vriend :stuck_out_tongue: en hij van mij =)

nee ik heb zijn wachtwoord niet. Ik hoef niet op zijn mail of wat dan ook te komen want zo intressant zijn al die mailtjes van mij niet, want ik weet al wat erin staat. Ik zie het nut er niet zo van in om zijn wachtwoord te hebben.

vriend: ja, en ik weet zelfs zijn pincode :‘D haha
beste vriendin: ja, vergeet hem alleen steeds :’)

een van mn vriendinnen weet mn wachtwoord en ik weet die van haar, maar van de rest niet.

Ik heb geen vriendje, maar ik heb wel wat wachtwoorden van vrienden/vriendinnen. En ook van een paar de pincode. En andersom natuurlijk ook. Ik vertrouw ze daarin, want ze gaan toch niet op mn msn/hyves/wat dan ook of halen geld van mn pin af zonder het te vragen.

Ik weet bijna al m’n vriend z’n wachtwoorden, maar dat komt omdat hij voor bijna alles hetzelfde wachtwoord gebruikt. xD En als ik op z’n pc wil heb ik dus dat wachtwoord nodig… En zo weet hij ook bijna al mijn wachtwoorden. Dat betekent niet dat we elkaars mailtjes/msn/etc gaan lezen ofzo. We vertrouwen elkaar en respecteren elkaars privacy :ok_woman: