Wachtwoord veranderen hotmail

Hallo ik heb een probleem met mijn hotmailaccount.
Ik krijg nu al twee dagen achter elkaar de melding dat iemand anders op mijn account heeft proberen in te loggen (een keer in Oekraïne en een keer in Rusland, dat ben ik dus duidelijk zelf niet geweest) dus ik probeer nu ook al de hele tijd mijn wachtwoord aan te passen. Echter lukt dit niet, want ik heb er een een of andere code voor nodig die ik gemaild zou moeten krijgen. Als ik mijn wachtwoord wil veranderen moet ik mijn eigen email invullen als vertificatie dat ik het ben, en als ik dat gedaan heb moet ik een code invoeren die ik gemaild zou moeten hebben, maar die ik dus niet krijg.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

Ik moest dit laatst ook alleen je krijgt die code dan op het mail adres of telefoonnummer die je hebt opgegeven als ontvanger voor beveiligde dingen maar dit is vaak niet het email adres waarvoor je het nieuwe wachtwoord wilt aanmaken.
Heb je nog een andere mail adres of die van je ouders opgegeven oid? Want dan zou het kunnen dat je hem daarop gekregen hebt.

Ooh dat kan wel. Ik heb twee emailadressen en die heb ik inderdaad als elkaars ontvanger opgegeven. Ik ga het meteen proberen (ik heb ook beide adressen trouwens meldingen van dat ik in rusland en oekraine ben aangemeld :frowning_face:) maar omdat ze beide met dezelfde 2 letters beginnen wist ik niet dat ze daarom vroegen en dacht ik gewoon om hetzelfde emailadres :grinning:

Het is gelukt, dankjewel :grinning:

Mooi zo, graag gedaan!

Slotje dan maar (: