Wachten of afscheid nemen?

Ik heb het vorige week in een impulsieve bui uitgemaakt met mijn vriend waar ik 6 maanden bij was. De reden dat ik heb uitgemaakt is omdat ik hem amper zag en ook onze communicatie beperkt was. Hij nam ook nooit initiatief om af te spreken. Alles kwam van mij. Hij had voor al die dingen wel een reden die soms wel soms niet aanvaardbaar was. Ondanks dat hield en houd ik nog heel veel van helm. Ik heb dan ook spijt dat ik hem nu ook kwijt ben. Vanaf de eerste moment dat het uit was zei hij al dat hij mij niet kwijt wilde en veel van mij houdt, hij is dit de eerste 3 dagen blijven herhalen, maar is dan niet opgedaagd op een afspraak om alles uit te praten en heeft mij daarna ook 3 dagen genegeerd. Wat denken jullie? Heeft hij gewoon meer tijd nodig? Of neem ik best definitief afscheid van hem, omdat het er toch niet meer van gaat komen?

Klinkt niet als iemand die moeite voor jou wil doen. Er zijn echt leukere jongens

Jullie zagen elkaar al bijna niet en hij doet zelfs geen moeite om het uit te praten. Zo te lezen was het niet eens een relatie te noemen. Ik denk dat het wel duidelijk is dat je een juiste keuze hebt gemaakt. Hij had in die 6 maanden tijd zat om zich te kunnen bewijzen.

Sterkte met het gemis, blijf lastig.
Helaas voor hem, ben jij beter af zonder hem.

Impulsief zou ik het jezelf ook niet geven, je geeft al aan dat jij degene was in de relatie die er voor wou gaan en hij kon meeliften wanneer hij daar zin in had aangezien jij met alles kwam aanzetten om af te spreken en te doen. Ik snap dat je van hem houd, 6 maanden is ook niet kort en het zal toch even leeg en eenzaam kunnen gaan voelen, toch denk ik dat je het er bij moet laten. Want er zijn er echt nog andere die lief en leuk zijn en bij jou passen. Het zijn er tegenwoordig niet veel, door al die tinder zooi maar ze zijn er wel! Dus lekker je leven oppakken, ik raad happn aan als je weer wilt daten!

1 like