Ik ben al ontzettend lang op zoek naar een pup, kwam elke keer helaas bij een broodfokker. Heb ook wel eens zonder het te weten een hondje bij een broodfokker gekocht en deze werd zo ziek dat ze is overleden. Dit is twee keer gebeurd helaas.
Maar nu was ik al een tijdje op zoek dus en ik kwam toevallig via via mensen tegen die een eenmalig nestje pups hebben waar de moederhond aanwezig is, en deze mensen wonen op een kwartier lopen.
Ik mag haar helaas pas 30 december ophalen dus ik moet nog even wachten. Maar dit is ook erg leuk omdat ik haar kan zien opgroeien nu met de andere pups en de moeder. Ik wil elke week een keer gaan kijken. De vrouw stuurt mij ook elke keer filmpjes en foto’s dus het is ontzettend leuk.
Ik heb al een aanbetaling gedaan en zij heeft mij een kopie van haar paspoort als bewijs gegeven maar toch, ondanks dat zal ik pas rust hebben als ik mijn hondje heb haha.
Ik ben namelijk erg bang dat zij ineens terug gaan krabbelen omdat ze moeite hebben met de hondjes weg doen en haar zelf houden.
Iemand die ook op een pup wacht?
Sorry, lang verhaal.