Waarvan schijt jij in je broek?

Ik van clowns met van die enge gezichten, 's avonds in de spiegel kijken en meer van die onzinnige dingen.

Post maar!

SPINNEN! Bah ik haat ze echt; ik hoef maar een kleine te zien en ik ben al bang…
Enge film kijken in de keet en dan daarna weer naar huis fietsen door t bos waar altijd een man rondrijd met zn kettingzaag… dan ben ik snel thuis hoor!

Een presentatie voor de klas houden.

Al het bovenstaande.

Als ik heeeel erg moet poepen

xD

ja, al het bovenstaande.

-Gnif-

whaha xD

Ben jij Anita?
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/98260/0

[nohtml][b][message=2863577,noline]Odjur schreef op 01 juli 2008 @ 17:51[/message]:[/b] [...]

whaha xD

Ben jij Anita?
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_messages/98260/0[/nohtml]

ja natuurlijk ben ik Anita,
ik heet ook helemaal niet ropane hoor! en weet echt totaal waar hun het allemaal over hebben!!

Van laxeerpillen

haha :’] word niet echt snel bang, vind 't alleen niet leuk om alleen te zijn in donker

Ik heb een fobie voor wespen,bijen,hommels. Dus als er daar 1tje van vliegt ren ik gelijk weg…
ben zoóoo bang voor die dingen.

insecten (behalve mieren en vliegen). Ik heb een keer een mini spin op mijn fiets gehad, toen ik um zag durfde ik niet meer te fietsen en toen ging ik lopen. Bij hommels en bijen rennen ik weg, ik heb een litteken aan overgehouden ¬¬ Sommige clowns.

in deventer hebben ze altijd: deventer op stelten
die mensen vind ik verschrikkelijk eng

en spinnen enzo natuurlijk.

griezelfilms ,blody mary ,spookhuizen(alleen echt enge), spooktochten , geesten oproepen al dat soort dingen

Al die “freaky” dingen… Zoals Geesten enzo.

Mensen die op je aflopen met een groot mes.

als je zo’n enge film ant zien bent en zo van die geluiden in je huis hoort enzo xD

Waarom is iedereen toch altijd maar bang van spinnen? Die beestjes zijn meestal al van nature bang voor de mens, ze zullen dus eerder voor jou wegrennen dan andersom (tegen de tijd dat je er 1 in de gaten krijgt, is ie al gone)

Ik heb hoogtevrees, dus ik wordt al bang bij de geachte te moeten vliegen. :thinking:

Voor de zee, midden op de oceaan bijvoorbeeld en dan van die overslaande golven en weet ik veel, heb er nachtmerries van. en van spinnen, ben me een keer te pletter geschrokken tijdens zijn film met enorme spinnen(die op zichzelf totaal niet eng was) maar toen keek ik opzij, toen hing der een spin naast me aan een draadje. :S en voor donkere bossen(ben verdwaald in zo’n bos 's avonds/'s nachts ergens waar ik het totaal niet kende). en onder de grond gaan, zoals bij een mijn, over al een meter onder de grond vind ik het eng.
:slightly_smiling_face: ik ben een bangeschijterd.