waarschuwing..

hey lieve meiden !

ik wil dit al een tijdje kwijt en dacht erover om een anoniem account te maken, maar waarom zou ik ? het verhaal dat ik ga vertellen is onderdeel van mijn leven, het is een stukje van mij & het hoort bij mij.

Ik ben gelovig en ga zondags naar de kerk.
Er kwam een tijdje een jongen en hij moest wat van me hebben, alleen had ik nog niet zo goed door wat.
een vriend van mij waarschuwde mij en zei dat ik beter mijn grenzen moest aangeven, maar dat vond/ vind ik erg lastig, dus ik liet over me heen lopen.

het begon met het steeds dichter bij mij zitten, ik was wel bang maar deed niks want nja hoe erg kon het nou zijn als iemand dicht tegen je aan ging zitten.

tussen de zondagen door appte hij mij altijd met: hee mooie meid, lekkerding, schatje, love you en dat soort dingen…

toen was er een zondag, we zaten op een verhoogd stuk zodat we gewoon konden kletsen, hij, ik en mijn beste vriend.
Al snel begon hij met handje op m’n been leggen… dit keer ging hij verder naar boven, mijn beste vriend had het door en sprintte de dienst in om zijn moeder te halen, in die korte vijf minuten dat hij weg was ben ik aangerand…
en ik weet het, ik ben naïef, maar dit soort dingen blijven me achter volgen.
nu 2 jaar later heb ik er nog last van,… ik ben bang dat jongens mij alleen willen voor de lust…
en ik schaam me ervoor, mijn ouders weten dit niet…

en het is misschien niet slim om op internet te zetten.
maar ik wil jullie waarschuwen,
alsjeblieft pas op jezelf en geef op tijd je grenzen aan !

ik moest dit gewoon even kwijt…

xx

Wat vervelend dat je zoiets hebt meegemaakt en goed dat je het wilt vertellen om mensen te waarschuwen (:

Kan dat zo snel :flushed:

wat bedoel je zo snel?
Tuurlijk het kan binnen 1 minuut al gebeuren?

Donder jij nou eens even een flink eind op met je achterlijke reacties steeds.

Veel sterkte…

Al vraag ik me wel af waarom je vriend zijn moeder is gaan halen? Die moeder weet er dan dus ook van af…?

dankjulliewel allemaal ! :flushed:

@vogelnest klopt ! maar die heeft mijn moeder niks verteld, dat heb ik gevraagd :slightly_smiling_face:

Nee dat duurt minstens 24 uur voor dat het kan
Pfffffffff

Sterkte TSer.

dankjewel !

veel sterkte!

Ik vind het heel vervelend voor je, sterkte ermee en goed dat je je verhaal deelt, daar hebben andere meiden vast steun aan!

Wat naar, sterkte!

Ik ben 4 jaar geleden ook aangerand, door mijn neefje. Heb er nog last van (nachtmerries, flashbacks, paniekaanvallen, enz.) Ik weet hoe je je voelt. Als je erover wilt praten ben ik er voor je. :sob::muscle:

pp

Sterkte!