waarschuwing

ja hoi,

ik heb er al een paar keer eerder iets over gezegd maar nu maak ik dus weer een topic aan, omdat ik het idee heb dat jullie er niet de moeite voor doen.

ik krijg iedere keer dit soort waarschuwingen, en soms moet ik wel 10x op verzenden drukken voordat ik eindelijk iets kan posten.

iedere keer is het van
‘mail danique maar’,‘ik zal het even vragen’ of ‘ik heb geen idee wat je bedoelt’
kan iemand er niet een keer écht iets aan doen? zo moeilijk lijkt me dat niet.

Ehm, sorry, maar denk jij dat de mods dat zomaar even kunnen aanpassen ofzo?
Blijkbaar is het bekend en meer kun je niet doen, het heeft geen zin om er een topic over te maken want dit lijkt me iets voor techniek.

Kan ik die mailen dan ofzo? Nee, ik denk niet dat de mods dit kunnen aanpassen, maar ik denk wel dat hun het even door kunnen geven aan iemand die dat wel kan. Weet ik veel hun zullen vast wel meer kunnen dan ik.

ja het is bekend maar ik heb het idee dat niemand er iets aan doet

Als je zo’n soort foutje of probleem mailt naar Danique (het liefste mét printscreen), stuurt zij het als het goed is gewoon door naar techniek! Wij (mods) kunnen hier verder écht niks mee, sorry. Anders hadden we er al wel wat aan gedaan namelijk :slightly_smiling_face:
Als je geen reactie krijgt van Danique, zou ik zeggen: forward je mailtje nog een keer met de vraag of ze er al naar gekeken heeft. Misschien heeft ze het over het hoofd gezien of heeft ze het wel aan techniek laten weten maar heeft ze dat niet meer aan jou laten weten om welke reden dan ook.

Anyway, ik plaats hier een slotje op want dit kan in het algemene vragentopic (wat op gebied van zulke vragen/meldingen inmiddels ook een beetje een verzamelplek van bugs en probleempjes is geworden, volgens mij ben je in ieder geval echt niet de enige met die meldingen).

Hmmm erg vreemd! Ik ga er meteen achteraan. Het kan eraan liggen vanaf welke locatie je inlogt. Als er meerdere mensen vanaf 1 locatie posten, zit er een IP-check op en dan krijg je dus deze melding. Maar ik mail je zo direct!