Waarschuwing GGD seksonderzoek

Vanmiddag werd ik gebeld door een meneer van de ‘ggd’.
Hij vroeg of mijn ouders thuis waren toen dat niet het geval was, wilde hij graag het onderzoek met mij bespreken. Volgens hem doet het ggd op dit moment een onderzoek naar het seksleven van jongeren. Hij vroeg een aantal erg privé vragen, zoals; Sinds wanneer heb je seks, hoevaak per week, waar, anaal/oraal, soa’s, problemen,orgasmes en zo nog een aantal rare onderwerpen. Na het telefoontje heb ik onmiddelijk de ggd gemaild met de vraag of er inderdaad een onderzoek gaande is, dat is niet het geval. Hierbij wil ik jullie dus waarschuwen voor rare mannetjes met erg privé vragen, het GGD vertelde mij dat het GGD hier niet eens vragen over MAG stellen. Kortom, hang meteen op als zo iemand vragen stelt en antwoord er niet op.

Wat kut voor je :confused:

-

Sorry hoor, maar ik zou daar sowieso geen antwoord op gaan geven zo via de telefoon >__<

wat kut voor je.
maar bedankt voor het waarschuwen :slightly_smiling_face:

Wow gadver.

Heb jij er wel andwoord op gegeven dan?
Want dan voel je je denk best genaait achteraf…

dankje voor 't waarschuwen, maar dat moet je ook noooit doen via de telefoon!

maar ieew, straks is het je leraar ofzo? xd

Omg. Niet dat ik überhaupt iets uit de doeken zou doen over mijn seksleven.

Haha gadver, dat er mensen zijn die daarop geilen xD.

eww… vieze mensen in deze wereld.

Ik was gelukkig nog zo wijs om er niet SERIEUS op te antwoorden.
Maar aangezien hij, toen ik het meerdere malen vroeg, zei dat hij van de GGD was, geloofde ik het eigenlijk wel :’) Maar achteraf denk je van, hoe KUN je er in trappen.

iel, heb je gewoon antwoord gegeven dan?

oh ik zie het al :stuck_out_tongue:

omg wat kut. sowieso zou ik dan geen antwoord hebben gegeven, maar daarna voel je je denk toch echt kut.

Inderdaad, vooral t begin met ‘zijn je ouders er’ vind ik nogal raar als het de GGD moet voorstellen…

Omg, da’s echt kut.
En wat een vies ventje.

Klopt, dat besef ik later ook. Maar hij zei eigenlijk, zo interpreteerde ik het, oh als je ouders er niet zijn dan vraag ik de vragen wel aan jou. Hij eindigde ook met, binnenkort krijg je op school een brochure waarin je alles na kan lezen blablabla. Maar ja ik zie ook in dat het best naief van me was :]

Jaa, als hij zegt; als je ouders er niet zijn, ga ik je een paar vragen stellen over seks. < ongeveer zo? > moet je eigenlijk wel weten dat 't niet klopt.

Ga me nou niet vertellen dat je die vragen hebt beantwoord.

Als je even terug kijkt zie je dat ik al geantwoord heb, dat ik ze niet serieus beantwoord heb. Maar ja, ik heb ze wel beantwoord.

Eh wat ranzig. Ik zou sowieso niet antwoorden, inderdaad lekker naief.