WAARSCHUWING: Ford Models!

Oke, ik weet niet of ik de enige ben op deze site, maar dat denk ik niet.
Heb je onlangs een note gekregen van ene Lisa van Dijk, nickname LisaFord? Nou ik wel… Dit stond erin:

Hoi daar, ik ben Lisa van Dijk van FordModelsNL, een jong modellenbureau dat op dit moment nieuwe modellen zoekt. We hebben je gezien op Girlscene en vonden we je een mooi meisje met een leuke uitstraling. Als je op dit moment nog geen modellenwerk doet, zou je me dan eens toe willen voegen op msn? Dan kunnen we snel eens verder praten over jouw kansen als model! fordmodelsnl@hotmail.com Groetjes, Lisa

Ik dacht oo fijn, maar toen ik het googelde:

• Ford models heeft helemaal geen bureau in nederland, dus FordModelsNl is harstikke nep

• haar e-mail adres is van hotmail

• professionelen benaderen meisjes nooit via msn/sites

• ze heeft nog heel veel meisjes van andere sites zo erin geluisd

Ik wil nou NIET mama-achtig overkomen maar loop er dus niet in…

xoxo

Goed dat je het zegt!

Ja, bedankt :wink:.
En sommige mensen hebben niet eens hun foto hier neer gezet x’).

echt heel erg bedank dat je ons wil waarschuwen!
heb nog nisk van haar gehoort ofzo dus… maar toch

Proffessionele bedrijven doen zulke dingen ook niet via MSN/ hotmail. Ik zou sowieso niet op zulke opdringerige figuren reageren. Maar toch bedankt! :cold_sweat:

bedankt dat je het even zegt :wink:

Dankje :relieved:

Ja , ik heb ook al een note van haar gekregen. En heb haar even op msn toegevoegd, daarin heb ik gezegd dat ik niet eens een foto van mijzelf op girlscene heb. Dus ze zou me wel weer verwijderen op msn zei ze :stuck_out_tongue:

Ik heb niks gekregen maar bedankt voor het melden :slightly_smiling_face:

Nog nix gekregen van bericht, maar bedankt om te melden!
Niet fijn dat mensen zoiets kunnen doen, get a life! xS

Idem

goed dat je het aan iedrreen laat weten!! (Y) :grinning:

Thnx :slightly_smiling_face:

Danku :slightly_smiling_face:

Heb het ook gekregen en heb het meteen even aan de échte fordmodels doorgegeven :relieved:

dankuuu zeeeer, want ik wist niet wat ik er mee moest, ik kreeg dat ook al. Terwijl er niet eens fotos op mn pro staan :’) ik vond het echt een beeeetje neppig, ik ging ook al googelen idd, maar er was niks van te vinden. En ze zouden dat ook nooit via girlscene doen. en wat voor bureau voegt in godsnaam zijn modellen op msn toe hahah ,
dus niet intrappen idd.

Bedankt voor het waarschuwen!

bij mij stond er dit:

Hoi daar, ik ben Lisa van Dijk van FordModelsNL, een jong modellenbureau dat op dit moment nieuwe modellen zoekt. We hebben je gezien op Girlscene of een andere profielensite en vonden we je een mooi meisje met een leuke uitstraling. Als je op dit moment nog geen modellenwerk doet, zou je me dan eens toe willen voegen op msn? Dan kunnen we snel eens verder praten over jouw kansen als model! fordmodelsnl@hotmail.com Groetjes, Lisa

bij mij had ze er ook nog bij gezet: of een andere profielensite

:’) beetje jammer

Dankje! Ik heb niks gekregen…