Waarschijnlijk vind hij me leuk, moet ik nu iets doen?

Hoiii, ik vind een jongen egt supper leuk, we kennen elkaar al een paar weken en whatsappen heel vaak enzo. En op school als hij langsloopt met zn vrienden dan zeggen die allemaal zo van: ‘hoi (naam)’ . En vandaag kwamen twee vrienden van m toe (beste vriend) en die zeiden dat hij me mooi vond xD. Moet ik hier iets mee doen? En ik heb het gevoel dat we ietsjes closer zijn geworden vandaag, want ik had hem na schooltijd gewhatsappt… Maar moet ik nu iets doen? Zal hij me leuk vinden? Of moet ik gewoon afwachten en praten enzo? Xoxo

Spreek dan met hem af

Alleen? Met zn tweeen?
En trouwens, vrijdag is er een schoolfeest… :stuck_out_tongue:

Is dat niet raar om m uit te vragen ofzo? X

Als ik 1 ding geleerd heb ik mijn 17-jarige leven, is dat je ALTIJD eerlijk moet zijn tegen jezelf en anderen. Met andere woorden, zeg het gewoon tegen hem. Als je niks tegen hem zegt, krijg je spijt. Dus zeg gewoon hoi, ik vind je leuk.

je kan een beetje met hem beginnen te flirten voorzichtig, via whatsapp ofzo?
dan zie je hoe hij daarop reageert en of hij met je terug flirt. Dan is het makkelijker om misschien de stap te nemen om op date te gaan (L)

maak met hem contact,en spreek er wat mee af
doe wat als je er niks er mee doet, heb je later spijt dat je geen actie hebt ondernomen.
dat zal zonde zijn.
ga eerst beginnen met afspraak te maken,en rest komt vanzelf alles op z’n tijd
bouw het rustig op,je moet het niet gaan opdringen.

Okee, en trouwens, hij weet dat ik hem leuk vind. :grinning:

Bedankt voor de reacties, ze helpen echt!!