Waarschijnlijk ongesteld als ik ga zwemmen

hooi hooi

ik had een klein vraagje
over 1 week ga ik zwemmen in het tikibad en moet ongeveer tussen nu en 10 dagen ongesteld worden maar ik wil echt niet ongesteld zijn tijdens het zwemmen want ik heb nog nooit een tampon gebruikt, is er iemand die er ervaring mee heeft want ik ben zo bang dat ik dadelijk door lek ofso en dat ik dadelijk ongesteld word in het zwembad! wat kan ik het beste doen?

alvast heel erg bedankt !

Als je ongesteld bent tampon in duwen. Word je ongesteld op het zwembad, zorg ervoor dat je tampons bij je hebt die je dan kan gebruiken.

Gewoon de tampon gebruiken, voor alles moet een eerste keer zijn.

titel mag niet in hoofdletters. + gewoon tampon in doen, anders niet zwemmen.

Als dat zo is, dan kan ze niet zwemmen.

Niks moet , het was gewoon een vraag x

Het moet wel. Dat zijn de regels.

ik wist niet dat dat een regel was ja

niet zo aanvallend aub

Titel aub voortaan duidelijk, en ik heb je topic verplaatst.

Weet niet of je het nou over de pil hebt, maar op zo’n kort termijn gaat dat niet werken.

Dat denk ik niet, je hebt medicijnen waarmee je je menstruatie kunt uitstellen, eenmalig.

Je hebt inderdaad pilletjes waarmee je het kan uitstellen. Ik heb dat gebruikt tijdens wintersport, het heette geloof ik iets van Primolut. Moet je even voor naar de dokter.

En anders inderdaad een tampon gebruiken. Aankomende week gewoon goed oefenen met het inbrengen van een tampon, en op verschillende manieren. Op het toilet zitten, met één been op de rand of liggend (dat hielp bij mij :slightly_smiling_face:)

En ánders zit er niks anders op dan niet zwemmen…

Hoe rottig het ook is zou ik als je ik jou was gewoon een tampon proberen. Echt van die mini’s zou perfect om mee te beginnen. Dat het pijn doet komt meestal omdat je iets te gespannen ben. Zelf lukte het ook niet meteen, maar toen ik helemaal door mijn hurken ging lukte het wel. Gewoon proberen. Beter dan heel de tijd aan de kant te zitten. Na het zwemmen wel meteen vervangen :stuck_out_tongue:

Gewoon proberen. Als een tampon wel bevalt en je weet hoe je er mee om moet gaan, is t zoveel makkelijker dan maandverband.