Waarom??

Hee,
Ben ik een keer stapelverliefd op een jongen en is het wederzijds, maar woont hij in Ierland. Hij is 16, en hij zou eerst misschien naar dezelfde plek op vakantie gaan als ik in de zomer. Maar dat kan niet meer doorgaan, omdat zijn ouders perse ergens anders heen willen gaan. Ik had al 2 jaar gewacht om hem te zien. (ik had um 2 jaar geleden op vakantie ontmoet) En nu moet ik nog een jaar wachten, tot hij 17 is. Want dan mag hij alleen op vakantie. Ik wil hem zooooooooo graag zien. Ik voel gewoon dat deze liefde echt is. Ik moet zowat huilen, zo graag wil ik hem zien. Hij zegt ook zulke lieve dingen bijv. dat hij voor mij wel naar mallorca zou zwemmen om mij te zien. (Daar ga ik heen op vakantie) En dat hij zowat dood gaat door mijn mooiheid. (Ik had mn webcam aan)
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt. Aangezien mn vriendinnen hun telefoons niet opnemen!
xx

Oké. Vervelend.
Spreken jullie elkaar alleen via MSN?

Ja, jammer genoeg wel. Ik heb um wel eens aan de telefoon gehad. Maar het is heel moeilijk om dan een goed gesprek te voeren omdat ik dan snel engels moet praten(zo goed kan ik dat nu ook weer niet) En er is heel vaak slechte verbinding.

Daarom

Wat wil je daarmee zeggen?

-

Tja… er zit niets anders op dan wachten? Het is wel balen natuurlijk, maar het is niet anders.

Ik bedoel het zo van: waarom moet ik nu juist op iemand verliefd worden die in Ierland woont, zo bedoel ik het.

Bedankt, ja dat zal dan wel moeten :expressionless:

Dat is idd vervelend :S

misschien kan jij je ouders ook overhalen om van gedachte te veranderen en ook daar heen te gaan waar hij heen gaat, en opzich is Ierland niet zo heel erg ver weg, het schijnt daar heel mooi te zijn dus miss kan je je ouders eens voorstellen om een weekje op vakantie te gaan in Ierland? maar als je zelf echt weet dat de liefde echt “echt” is zegmaar dan komt het vast wel goed, liefde overwint alles hé :wink:

Bedankt voor je reactie! Maar we gaan wel nog naar Mallorca, want dat is de eerste keer dat we zo ver weg gaan, dus ik denk niet dat mn ouders ergens anders heen willen. Ik zal nog es een keer vragen of ze naar Ierland willen.

het is ook allemaal niet eerlijk he :frowning_face:

Nee… :frowning_face:

-

kan jij niet naar hem toe in ierland
of naar de zelfde plek als hij op vakantie gaat?

:darth:

Voor deze zomer gaat dat dus al niet meer, dus moet ik wachten tot de zomer van 2010.

Je kan toch ook in andere vakanties naar hem toe gaan? De zomervakantie is niet de enige vakantie.

weten je ouders dat je hem leuk vindt?
want dan kan je gewoon vragen om daar een weekje vlakbij op vakantie te gaan :ok_woman:

Idd. Bv nu heb ik ook vakantie ik weet niet hoe dat bij jou is?
Nou ik heb dus 1 week (carnavals) Vakantie.
Dan zou je toch bv 5 dagen naar hem kunnen of hij 5 dagen naar jou?