Waarom?

ik heb sinds kort iets met een hele lieve jongen.
hij heeft het met zijn vriendin uitgemaakt voor mij ondanks dat de afstand tussen ons erg groot is.
voordat hij het uitgemaakt had hebben we echter niet gezoend ofzo, dat wilden we beiden nog niet.
maar ik wil graag de hyves van dat meisje zien zodat ik kan zien wie ze is etc en zodat ik zeker weet dat hij dit niet allemaal gelogen heeft. ik vertrouw hem volledig maar hij heeft eerder heel erg tegen me gelogen en uiteindelijk wel zelf verteld maar toch…
hij wil niet dat ik haar hyves zie, eerder zei die; ja als het uit is mag je hem zien.
en nu was het excuus dat ze de fotos van hun er nog niet af had gehaald,
wat voor mij niet echt een probleem was.
nu zegt hij dat ik mag zoeken ofzo… ik weet het niet.
wat denken jullie, waarom mag ik haar hyves niet zien?
is het raar dat ik dat wil?

Ik vind het raar dat hij het niet wil laten zien.
Wie geen geheimen heeft zou er niet zo moeilijk over doen.

ja dat vind ik dus ook…
maar hij heeft mijn ouders ook al ontmoet enzo dus ik vind het erg raar.

Vertel hem gewoon dat je hier onzeker van wordt, en dat je toch twijfels begint te krijgen of hij niet weer tegen je liegt.

Ik snap dat je er onzeker van wordt,
Ik zal gaan denken dat hij vreemd gaat met dat meisje
Okal vertrouw je hem nog zo goed…
Wel raar hoor, dat je het niet mag zien.
Je hoort toch geheimen voor elkaar te hebben?

Ik weet het gewoon echt niet meer.
Ik heb hem ook uitgelegd dat ik er onzeker van wordt dat het niet mag etc…
Dan krijg ik alleen: oke. terug.
Op het moment hebben we onze 3e ruzie hierover en ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
Voornamelijk omdat datgene waar hij eerder over gelogen had best heftig is en ik daar ook bang voor ben.
Ik kan jullie helaas niet vertellen wat dat was…

Ik zou het er zeker met hem over hebben. Als er niks meer tussen hen speelt heeft hij toch niks te verbergen?

Misschien kun je bij hem op visite zodat zijn ouders jou ook kennen. Als er dan nog wat tussen hem en zijn ex speelde zullen zijn ouders dat dan ook wel door hebben denk ik.

Jij laat wel reacties achter op zijn foto’s?
En krabbels waaruit blijkt dat jullie iets met elkaar hebben?
Want als het zo zou zijn dat hij nog een vriendin heeft, dan zou die dat ook kunnen zien, en dat wil hij natuurlijk niet. Dus dat lijkt me dan niet logisch.

Hij heeft zijn hyves een tijd geleden verwijdert omdat hij er nooit meer opzat.
Ik heb het er met hem overgehad maar hij reageert nog steeds een beetje apart.
Dus ik heb maar besloten het hierbij te laten en hem te vertrouwen maar heb wel gezegd dat als blijkt dat hij nog eens tegen me liegt het meteen over is.
Vrijdag komt hij weer hier…
En daarna ga ik een keertje naar hem toe, dan ontmoet ik zijn ouders dus ook.

Ja, het lijkt me verstandig dat je een keer daarheen gaat.
Ik denk dat je bang bent dat hij nog wat met dat meisje heeft o.i.d?
Door daarheen te gaan ‘bewijs’ je dus als het ware dat hij met jou is.
Mweeeuh slecht advies haha.

Hij verberg wat gewoon smoes en dat eigenlijk nog aan is terwijl hij tegen jou zegt het is uit hoor om jou vals hoop te geven.

Maar ik geloof niet dat hij in totaal 8 uur gaat reizen om mij te kunnen zien als hij me niks vind…
Bovendien kost het ook nog eens ontzettend veel etc

sinds onze ruzie heb ik niet meer van hem gehoord,
hij reageert niet op mijn smsjes, msn en hij neemt zijn telefoon niet meer op…
wat moet ik doen? ik vind hem echt heel leuk…

Wat heeft het voor toegevoegde waarde als je haar profiel wel zou zien?

dan weet ik zeker dat hij niet gelogen heeft.

Beetje raar dat hij er zo geheimzinnig over doet. Ik snap om eerlijk te zijn niet waarom hij het niet zou laten zien als het toch al over is.

Ik geloof het om eerlijk te zeggen niet zo…

ik heb met hem gepraat en hij heeft me verteld dat er niets is wat ik niet zou mogen weten, maar dat het voor hem gewoon gevoelig ligt omdat het pas uit is.
het is weer goed en daar ben ikzooooooooo blij om dat ik hem vertrouw en wel zie wat de toekomst ons brengt.
toch bedankt voor jullie advies!

Het ligt gevoelig dat zijn relatie pas uit is, maar hij heeft inmiddels wel al een nieuwe vriendin?

Van de ene in de andere relatie hoppen, is allesbehalve gezond.

En daarbuiten, snap ik niet goed wat de link is met het feit dat je haar profiel niet mag zien?

nee officieel hebben we nog niets en voorlopig wachten we daar ook mee.
we doen het heel rustig aan en dat vind ik ook wel fijner.