WAAROM?!?!

heeey meiden

ik vond dus een jongen leuk mij werd vertelt dat hij mij ook leuk vond. maar volgens hem was dat niet zo. etc… maar dat is gewoon zijn keus. punt uit. alleen de laatste tijd doe hij zo raar… op het schoolfeest schreeuwt ie naar me dat ik lelijk ben… hij zegt het tegen al mijn vreindinnen etc. maar ook tegen zijn vrienden wat ook mijn vrienden zijn… ik heb mijn vrienden niet meer gesproken in real life maar wel op msn… en ze doen verder nog wel normaal etc… gelukkig

alleen ik heb een probleem met jongens… ik ben nu 3x achter mekaar afgewezen door een jongen… en mijn vriendinnen zeggen elke keer zet je er over heen enz… en ze hebben ook wel gelijkt maar elke keer als ik een jonge leuk vind… naja dan gaat ie me haten…:open_mouth: dus nu durf ik niet meer naar een jonge toe te gaan als ik hem leuk vind… door die andere jongens… maar vooral de laatste… dat deed echt pijn… ookal zeg ik van niet…

hebben julie tips…?

Xxx

Misschien ben je te wanhopig?

Maar jou uitmaken voor lelijk kan echt niet.

Ik vind het een beetje raar van die jongen, misschien is hij gewoon wanhopig ofzo, en vind ie je toch leuk? En probeertie hiermee je aandacht te krijgen? maar ik vind het ook een beetje raar datie dan ineens zo gaat doen, weetje zeker dat er niets anders is gebeurd ofzo? of heeft iemand stiekem iets aan hem verteld over jou waarom hij ineens zo doet?

dat van ‘zet je er overheen’… er zit wel wat in, maar voor anderen is het vaak makkelijker te zeggen dan om het zelf te doen. het is wel vervelend dat je al een aantal keer zo bent ‘gekwetst’… maar die jongens waren het dan vast ook niet waard, als ze zo doen. misschien vind je te snel iemand leuk, of probeer je iemand leuk te vinden om iemand anders te vergeten, ofzo. ik heb echt geen idee… ghehe.

succes(:

nee ik ben niet opzoek naar een jonge… ik heb me een half jaar van jongesn afgezworen… het liefst nu weer…

alleen die jonge die me lelijk noemde hoorde eerst bij mij innimienie lijstje van jongens die normaal doen dat waren er 6…nu nog 5…

en het kan best zijn dat zo’n sletje(ik mag haar totaal niet) iets heeft gezegt tegen hem… ik weet het niet… mijn vriendinne waar hij nog wel mee omgaat zijn m aan het uithoren(en daar is flink wat alchol voor nodig …:DP) maar goed… laatst kwam ie een vriendin van mij tegen en toen ging ie zich voorstellen enz. en toen zij ze jaa ik ken je van van D.(ik dus) en toen reageerde hij met HOU JE BEK OVER D. en toen ging ie heel verhaal over mij ophangen. maar volgens haar vriend was ie stoned… (een van zijn meest slechte eigenschappen… ) dus hij weet nu waars. al niet meer dat ie dat gezegt heeft… want als ie clean is weet ie vaak ook niet meer wat ie een dag geleden heeft gezegt…

Mijn moeder heeft ooit een keer gezegd, toen ik in de brugklas zat: ‘Laat die jongens maar naar jou toe komen’.
Vanaf toen ben ik achter geen enkele jongen meer aan gegaan en liet ik ze maar naar mij toe komen. Een week later vroeg iemand: ‘‘Wil jij verkering met …?’ Maar dat was puur toeval :’)
In de afgelopen 1.5 jaar heb ik 14 jongens afgewezen (niet om egoïstisch te klinken): ik ben achter geen enkele jongen aangegaan.
Dus misschien moet je dat gewoon proberen? Stoppen met achter die jongens aan te gaan, ze niet laten merken dat je ze leuk vindt, alleen wat flirten. Misschien helpt het :].

haha ik zal het eens proberen maar k heb dr ook een heel stel afgewezen al… 7 ofzo… vanaf eind 1ste… (Zit nu in de 3de) maar ik denk dat ik gewoon op de verkeerde jongens val:O

een jonge beweerdt dus dat ie mijn geplayed had… en dat heeft ie ok flink rondgebazuind… alleen mijn auwehoer mattie:D(hij is sppr cutiee maar niet mijn nieuwe liefde ofoz:P) hehe… die zegt hij heeft je niet geplayed hij heeft je toch niet gezoent en dat heeft hij weer rond gebazuind:D

en hy is ook de beste vriend van die jonge die me lelijk noemt… maar op mijn verjaardag waar ze allebij waren (op gegeven moment was ie ene jonge weg en alleen mijn mattie er nog met allemaal meiden:P en andere jongens) en toen kreeg ie wel verhalen over hem want die vriendschap zit ook al een tijd niet meer goed enz.

Verder nog iemand??

ooh okee, volgens mij is het zowiezo niet echt goed om je helemaal af te zweren van de jongens, daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee. dat iemand iets heeft rondgebazuind lijkt mij het waarschijnlijkst, maargoed. heeft die ene jongen dat wel vaker, zo ineens dat ie iemand lelijk noemt ofzo? of is dat alleen bij jou nog maar gebeurd?

wat de mensen hiervoor zeiden idd ^. maar jou lelijk noemen vind ik niet kunnen. of het was een grapje, of hij wou je aandacht, of hij vind je gewoon niet leuk. dat van niet achter jongens aangaan is inderdaad een goed idee. succes!

nee ik ken m nu bijna drie jaar, maar hij heeft het nu 2keer gezegt…tegen mij… ik weet niet of hij het vaker doet… maar volgens mij zocht hij gewoon ruzie met mij omdat ik hem leuk vond ofzo… want laatst op school vroeg ook een van zijn vrienden of ik nog boos was op hem enz… en toen deed ie alsof ie doof was toen ik hem wat vroeg en hij verzweeg de helft aan wat ie aan mijn beste vriendin had vertelt… (ik vroeg of hij mij dat zelfde nog even kon vertellen.)

die jongen roept het omdat ie eigenlijk bang is dat je hem leuk vind… don’t ask me why :open_mouth: and of course not because he thinks youre ugly because i don’t think you are;)
en het komt vanzelf wel goed;) gewoon afwachten wat er gebeurt… (Y):grinning:

:expressionless: moeilijke ontdekking gedaan|(mijn moeder kwam er mee aanzetten na een verhaal van mij over mij & mijn auwehoer mattie(L))

mijn mams zegt dat het misschien wel kan zijn dat mijn mattie mij leuk vind(aangezien die andere jonge zijn beste vriend is misschien een verklaring voo zijn gedrag…) aangezien ik heel vaak knuffels krijg van mijn mattiee… en naja niet vriendschapsknuffels want dat doet ie heel anders… en hij heeeft een keer een uurlang met een veeg lipgloss op zijn wangrond gelopen van een van zijn knuffle acties… en we zijn echt sppr close…

maar ik geloof het haast niet… (naja ik geloo fhet nooit wanneer een jonge mij leuk vind… ) dus dit moet ik maar eens gaan uitzoeken…

HELP:O

Iemand?

Huh? Dus elk jongen waar jij op valt gaat je haten? o.O Gewoon zomaar uit 't niets? Meid, dan zijn zij je echt niet waard. En je vriendinnen hebben gelijk, zet je er over heen, die jongen is echt raar.

ik woon in twente(weet wel Enschede etc.:DP) maar ik kom uit Zoetermeer… en tjaa dat kunnen ze blijkbaar niet hebben ofzo… geen idee waarom ze me gaan haten…

maar bij die laatste jonge toen zette ik geen eerste stap omdat ik dat niet wou na de laatste keer dat een jonge mij bedrogen had… dus en toen kreeeg in ineens te horen van jaa hij vind je leuk en blablabla… en de dag daarna had ie dat 3weken geleden gezegt… en hij beweerdt dat ie me nooit leuk gevonden heeft… is heeel vaag verhaal… maar nu negeert ie me (al zo’n 4weken) maar gister praate hij weer even met mij… tjaa… het was meer een discussie van mijn vriendin ik en hij :DP… maar ik hoop dat het nog wel goed komt aangezien zijn beste vriend heel veel met mij omgaat…:expressionless: en ik zou er niet tegen kunnen als ik bijv. op de verjaardag van mijn mattiee zit en dan beetje ruzie ga maken met die loser…

okee lang verhaal… maar iemand tips voor jongens die je negeren en hoe ze weer aan het praten te krijgen…?