waarom?

Ik heb nu bijna een jaartje met mijn huidige vriend. En alles gaat helemaal goed.
Tevens is zijn beste vriend, ook mijn ex. Dus zit beetje lastig in mekaar.
En in het begin hadden we hier dan ook redelijk wat problemen mee. En mijn ex en ik hebben het uitgepraat en gaan nu normaal met elkaar om.
Maar sinds paar weken heeft hij weer een vriendin en sindsdien probeert ie ook weer te klote met mij. Dat is natuurlijk heel fout
En deze week hebben we heel veel ruzie gehad, wat altijd over kleine dingen gaat. Maar zonet hadden we weer ruzie en dat raakte me zo hard. Deed echt pijn. Maar ik snap niet waarom? Is dit niet dom? En voel ik dan toch nog wat voor hem?

Dank jullie alvast

eh of je nog wat voor hem voelt?
ja daarvoor moet je toch echt bij jezelf weten, dat kunnen wij vanaf hier niet ruiken.

Of je nog iets voor hem voelt weet je zelf het beste.
Misschien ben je gewoon een beetje jaloers omdat jij vroeger dat meisje was die bij hem was.
Negeer het gewoon en richt je op je vriend.

Natuurlijk voel je nog wel íets voor hem, dat kun je ook niet veranderen. Wat je wel kunt doen is proberen het toch weer uit te praten met je ex, en als hij dat niet wil hem zo min mogelijk te zien, ook al is hij de beste vriend van je vriend. Probeer inderdaad de relatie met je vriend hier echt niet onder te laten lijden, richt je (zoals Shopaholiccc_ al zei) op je vriend, dat is het belangrijkste.

Hij is waarschijnlijk nog steeds niet over je. Best zielig eigenlijk.
Kan best wel zijn dat jij nog wat voor hem voelt. Voor sommige mensen blijf je tot het einde van je dagen een zwak hebben. Maar dat betekent niet dat het niet je ex is voor een reden.

Ja ik probeer me ook op me vriend te richten. En me ex zit bij ons in de vriendengroep. Dus hem minder zien gaat lastig. Het is gewoon zo dom dat hij me nog kan raken met dingen die hij zegt. Of ik overdrijf gewoon extreem maar dat lijkt mij niet?

Nee, natuurlijk raken zulke dingen je… Ligt echt niet aan jou hoor.

daarom

Dat is nou precies wat ik wou antwoorden toen ik de titel las x]

daarom is geen reden en als je van de trap afvalt ben je snel beneden

dat wilde ik ook antwoorden :’)

hahaha, best wel voorspelbaar.