Waarom ?

Ik zit met een probleeem …
Ik ben al een tijdje op een jongen wij zijn best goeie vrienden, we kijken ook wel gewoon eens samen film en dan slaat hij zijn arm enzoo om mij heen dan doet hij ineeens vet lief . eergisteren waren we met zn 4en s’avonds gezellig de stad in geweest met mijn vriendinnen ik en hij . omdat mijn vriendinnen opgehaalt werden met de auto vanaf mijn huis moest hij eerst nog mee op de fiets hun even naar mijn huis brengen . toen hebben wij zo erg aangedrongen met gevraagt wie hij nou leuk vind maar hij wou het niet zeggen toen zei hij op een gegeven moment dat hij het de volgende dag ging zeggen want toen gingen we bij mij thuis met zn 4en film kijken en ja hij ging het eindelijk vertellen maar mijn vriendin en ik hebben de zelfde naar zegmaar en toen zij hij dus … ik vind je leuk ik dacht dat hij mij bedoelde maar bedoelde hij mijn vriendin ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen mijn vriendin ook niet ze zeurt vet vaak namelijk over hem dat ze hem irritand vind enzoo en nu weet ze niet mer precies goed wat ze nou vooor hem voelt . zij weet ook niet dat ik hem leuk vind . Maar ik voel me nu echt vet kut ik had helemaal niet verwacht dat hij haar ging zeggen omdat zij altijd ook vet bot tegen hem doet enzoo maar ik had ook niet verwacht niet dat hij mij ging zeggen .
sorryy dat het miss zo zeurderig is maar ik moest het gewoon even kwijt ik voel mij gewooon kut . ook omdat ik gewooon jaloers ben op mijn vriendin en dat wil ik gewooon helemaal niet zij zegmaar dit is nou al de 5e jongen die haar leuk vind in de klas . ik heb gewoon mijn hele leven nog nooit gevoelt hoe het is dat een jongen je leuk vind meestal zien ze mij gewoon als vrienden omdat ik wel goed kan opschieten met ze . en als ik dan weer een jongen leuk vind worden die alijd weer verliefd op vriendinnen van mij . Het is net of iets het niet gunt om eens een vriendje te hebben …

Ehm… ik heb ook nog nooit een vriendje gehad, hoor. Het komt vanzelf wel. Verliefdheid kun je niet tegenhouden, maar het heeft gewoon geen zin om nu jaloers te zijn. Als je vriendin hem ook leuk vindt, probeer dan gewoon blij te zijn voor haar. Het is kut, maar als je jaloers blijft maak je het alleen erger voor jezelf.

ik ben ook niet echt jaloers op haar en ben ook vet bij voor haar we hebben gisterenuur zitten te bellen over hem het was super gezellig alleen ik denk van hee dat zou ik ook wel eens een keer willen

Ik heb ook nog geen vriendje gehad, nou en?
Heb je je vriendin al verteld wat je voor hem voelt?

nee ga ik ook niet doen zegmaar anders gaat ze alleen maar twijfelen ek wil haar daar niet mee opzadelen

volgende keer als je een jongen zoekt / leuk vind
dan betrek je je vriendin er helemaal niet bij.
Daten is iets wat je zelf moet doen.