Waarom?!?

Er is een jongen in mijn klas en ik vind hem echt heel erg leuk :flushed: . We sturen elkaar op whatsapp ook allemaal hartjes en love you enzo :kissing: en op school knuffelen we ook heel vaak en soms hebben we ellaars hand :hugs: wel eventjes vast enzo, maar hij wil geen verkering. Want ik zei een keer tegen hem dat ik wel verkering wou als hij dat ook wilde enzo en toen draaide hij er een beetje om heen. Ik heb het laatst aan een goede vriend van hem gevraagd om het aan hem te vragen, en toen zei hij dus dat hij geen zin had en dat het te veel moeite kost. Dat vind ik dus ook best wel raar en hij gaat ook best wel veel om met andere meisjes omdat blijkbaar heel veel meisjes uit mijn klas hem leuk vinden niet dat ik dat heel erg vind ofzo maar soms heeft ie ook gwn sjans met andere meisjes zoals aanraken enzo (klinkt heel jaloers ik weet t). Ik wil het liefst gewoon verkering met hem maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken :bored:

Weet iemand wat ik hiermee moet?:grimacing:

Hij wilt het niet, dus dan is het niet anders

Ik snap dat dit lastig is maar heel eerlijk gezegd is het niet slim om een relatie met hem te nemen als hij namelijk met jou verkering heeft is er een kans dat hij nog steeds blijft sjansen met anderen meisjes en dat is zeker niet fijn voor je. Sorry ik weet dat dit lastig is om te horen maar t komt goed je vind vast wel een leukere jongen.