Waarom zou jij wel / niet een mod willen zijn?

Reporten duurt belachelijk lang, totaal niet motiverend haha :stuck_out_tongue:

hell no
dan mag ik niet meer bitchen
en dan gaan mensen aan mn kop zeiken enzo

Ik zou daar echt geen tijd voor hebben haha

Oké :"). Dan ligt het niet aan mij. Aangezien ik soms ook zoiets heb van fuck it, het duurt te lang :"D.

[size=1pt]Je bent ook niet echt een geschikte kandidaat though sorry not sorry ik hou nog van je

:").

hahahaha ja oke dat hoef je me niet te vertellen :"D
als we een lijst zouden maken zou ik verder dan onderaan staan :’)

ik heb daar denk ik een te grote bek voor :")

Oh mij lijkt het wel leuk :slightly_smiling_face:. Begin ook wel elke dag op girlscene te vinden, weet alleen niet of ik heel geschikt ben haha

ik vind jou wel geschikt, je bent altijd aardig en schrijft altijd goede reacties

Mij niet gezien, dan kan ik driekwart van de opmerkingen die ik maak niet meer plaatsen.

Oh wat lief! Leuk om te horen :slightly_smiling_face:

Nee haha. Ik denk dat ik echt veel te lui ben om alles bij te houden. :cold_sweat:

Ik denk dat ik er sowieso niet netjes genoeg voor ben.

En ik zou me een beetje een pretbederver voelen. (sorry mods. Ik hou van jullie.)

Hmm ik zou wel voor een proefweek mod willen zijn. Dat lijkt me wel wat, maar verder denk ik dat ik te onzeker zou zijn als mod en bang zijn dat ik iets verkeerd doe zoals een topic verwijderen wat niet zou moeten. Ja idk, het lijkt me voor even wel leuk, maar nee.

Ik kan te bot zijn en dat in combinatie met een vervelende troll of irritante girlsceners nee…
En ook geen tijd voor want ik vind dat als je mod wil zijn dat je ook echt hard moet werken ook al krijg je niet betaald en die tijd heb ik dus niet ook al lijkt het van wel met mijn aanwezigheid

Enerzijds lijkt het mij wel tof aangezien ik al duizend jaar op het forum zit, beetje toezicht houden, veel lezen, veel aanwezig zijn.
Maar anderzijds zou ik misschien wel gehaten worden, omdat ik heel slecht tegen onrecht kan en veel reacties niet vind kunnen, vooral in topics van nieuwe en jonge meiden, dus dan zal ik erop los bannen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hmm, ik ben nog niet zo heel lang actief op dit forum en ben ook nog steeds een beetje aan het aftasten wat hier gangbaar is.

Maar ik ben eerder moderator geweest op een ander groot forum. Ik probeer mensen altijd met respect te behandelen. Ik vind persoonlijk dat op dit forum teveel mensen onrespectvol met anderen omgaan… Dus zou ik een goede mod zijn voor DIT forum? Aan de ene kant denk ik van wel omdat ik ook zou willen aanpakken dat mensen niet afgesnauwd worden of belachelijk gemaakt worden… aan de andere kant zijn dat misschien wel mijn normen en waarden en niet de normen en waarden die hier op het forum gelden. Dus weet ik niet of ik als mod goed bij het forum zou passen.

Al vind ik wel dat mensen wat normaler met elkaar om moeten gaan.

Verder vind ik het belangrijk om een forum goed bij te houden… maar dat is een beetje moeilijk aangezien dit forum al heel lang bestaat en het onderhoud - naar mijn PERSOONLIJKE mening - niet altijd goed is uitgevoerd. Waardoor het nu een enorme taak zou zijn dat allemaal weer bij te houden.

Verder kan ik wel redelijk vaak actief zijn op het forum dus wat dat betreft zou ik een goede mod zijn :slightly_smiling_face:

Al met al denk ik een goede mod te zijn, al weet ik niet of ik de juiste mod zou zijn voor Girlscene… aangezien ik misschien iemand al onrespectvol of gewoon wreed vind, terwijl anderen dat niet vinden. En ik MEER zou willen doen aan het onderhoud van het forum terwijl dat moeilijk is als daar zoveel tijd in gaat zitten.

Maar ik zou het wel leuk vinden :slightly_smiling_face: Heb er ook erg van genoten toen ik eerder mod was.

kerel ik ben toch veel te sarcastisch en kut daar voor
denk niet dat iemand me serieus zou nemen als ik mod was :’)

Ik denk dat ik er best geschikt voor zou zijn en het lijkt mij ook wel leuk. Alleen ben ik niet op regelmatige basis online en het schept toch ook verplichtingen, weet niet zeker of ik die zou kunnen houden.