Waarom zou jij wel / niet een mod willen zijn?

Ik zat hele hele hele oude topics terug te lezen en daar stond een soort gelijk topic in, maar dan heel oud ( toen Danique er nog niet was etc)

Dus, omdat die nogal achterloopt; hierbij een nieuwe :

Waarom zou jij wel / niet een mod willen zijn?

Wel een beetje netjes reageren dames :wink:

Het zou niks voor mij zijn, omdat ik bang ben fouten te maken en voordat ik iets doe ik zeker wil zijn dat ik het goed doe.

Aan de andere kant vind ik orde en respect zeer belangrijk, dus wat dat soort zaken betreft zou ik wel een goeie zijn denk ik.

maar ik ben sowieso niet actief en begaan genoeg om mod te zijn.

Ik zou het wel willen, maar ik zou het echt niet kunnen aangezien ik echt agressief zou worden van sommige berichten en dan durf ik niet te zeggen wat ik wil zeggen. Vooral omdat ik dan het ‘goede’ voorbeeld moet geven.

Dit.

Haha dit vind ik leuk om te lezen :blush:

Ik zou wel willen maar mij kiezen ze nooit

Haha mij ook niet, daarvoor heb ik soms niet te netjes gereageerd volgens mij :’)

Hahah, ja, ik ook.

-

Lijkt me aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant… Nah. Dan moet ik het ‘goede’ voorbeeld geven, geen partij kiezen (wat moeilijk kan zijn, denk ik) en me gedragen. Dus nee, toch maar niet.

Omdat ik dan bam bam bam al die irritante topics kan sluiten die soms veel te lang open blijven
+ waarschuwingen kan uitdelen aan stomme mensen :’)

Ik zou het aan de ene kant wel willen omdat ik vrij serieus reageer op dingen en vaak actief ben, maar het lijkt me wel moeilijk en je krijgt altijd gezeik over je heen.

Opzich zou ik wel mod willen zijn, maar ik ben een te grote thrillseeker en geniet van al het drama hier op Girlscene, terwijl een mod dit juist wilt voorkomen.

Dit :"). Heerlijk om drama verhalen te lezen of mee te doen met léuke trollen.

Dit denk ik bij mij ook.
Zou het wel tof vinden om het forum netjes te houden en te zorgen dat stomme dozen de regels eerst lezen enzo.
+ ik ben veel online en report nu al veel dingen.

Maargoed. Er zijn nu toch geen mods nodig :slightly_smiling_face:

Ik zou het niet willen zijn, omdat ik wel de lusten en niet de lasten wil van het forum :’). Gewoon een beetje lullen als ik er zin in heb en twee weken niet komen als ik geen zin heb. Geen verantwoordelijkheid haha. Daarom extra top dat er mensen zijn die minder aso zijn dan ik en er tijd in willen steken.

Oh ik zou best mod willen zijn eigenlijk, zeker omdat ik al meer dan 7 jaar op girlscene zit dus inmiddels alle (ongeschreven) ‘regels’ wel zo’n beetje ken haha.
Maar op dit moment ben ik nog te druk met stage en ik vind dat je wel echt actief op girlscene moet kunnen zijn om mod te kunnen/willen zijn.

Is jouw reportknop ook zo traaag of ligt dat echt aan mijn laptop?