Waarom zou je moderator willen worden?

Hee!

Ik zit al jaren op dit forum, maar omdat ik toch anoniem wilde blijven heb ik een paar maanden geleden een nieuw account gemaakt. Altijd wilde ik moderator worden, ik bestookte (destijds) Monique met notes, maar nooit kreeg ik antwoord! Ik was dan ook diep beledigd.

Maar nu realiseerde ik me opeens dat het me helemaal niet leuk lijkt om moderator te zijn. Je hebt er best veel werk aan, je moet allemaal topics verwijderen en etc. Daarbovenop komt dat je altijd representatief moet zijn, dus altijd netjes en beschaaft (het liefst zonder spelfouten) typen, allemaal lekker politiek correct.

Wat krijg je ervoor terug? Ja, je krijgt respect van andere Girlsceners en je maakt je nuttig voor deze site, maar is het nou echt leuker?

Dus mijn vraag aan alle Girlsceners: waarom zou jij moderator willen worden?

Kus, THEFEAR

Het zou mij heel leuk lijken, om m’n steentje bij te dragen aan de netheid op dit forum. Maar aan de andere kant denk ik dat het wel verslavend is, haha!

volgens mij weet ik wie jij bent.

Maar ik ben ooit moderator geweest, en ik vond het ook niet zo leuk, ook om de redenen die jij hier noemt. en je krijgt echt niet altijd respect, omdat je ook wel eens een topic moet verwijderen waar net de grootste lol was bijvoobeeld.

Ik weet niet of ik het zou willen zijn.
Ja, natuurlijk, als ze me vragen of ik het wil zeg ik wel ja. En ik zou het ook wel voor een korte tijd willen zijn. Maar ze zien je toch anders, en je kan niet echt je gang gaan om zo te zeggen.

Ik zou het niet willen hoor. Je krijgt ook altijd gezeik over je heen van GSers die vinden dat je een topic ten onrechte hebt verwijderd ofzo.

Mij lijkt het niet wow, want ik zie moderators nooit reageren op bijvoorbeeld: verkooptopics, Het: Wat heb jij aan vandaag?-topic, Het: Rate my blog-topic, etc.

Het lijkt me ook niks, beetje politie spelen, oke eigenlijk niet.
Maar je moet wel op van die onzinnige topics letten, topic titels veranderen, en mensen gaan je mailen enzo. Nee lijkt me niks.

Grappig dat merendeel het niet leuk lijkt, want zover ik me herinner wilde vrijwel iedereen het worden!

ik zou het willen zijn, zodat ik het forum eens grondig kan gaan poetsen!!!

Oh god, nu ben ik benieuwd wie! Ik heb je even genote :wink:.

Mij lijkt het nog steeds leuk hoor. Ik heb gewoon een scheit hekel aan topics die dubbel staan of er al zijn. Of zo veel keer worden aangemaakt terwijl er een algemeen topic is. Nu had ik ook al vaak gevraagd of ik dat mocht worden, maar ik krijg geen reactie terug. Nou ja dan niet…

jawel (: xPRECIIOUS (ik weet neit de precieze gebruikersnaam) reageerd wel eens in het whjav topic enz. ik deed dat ook.

Ik heb altijd het gevoel dat de moderators er niet echt bij horen, het zijn meer leraren dan leerlingen.

Maar hoe zou je dan eigenlijk moderator kunnen worden?
Ik wil het niet, maar ik vraag het me wel af, omdat de ‘baas’ van de site met mailtjes bestoken blijkbaar geen zin heeft.

je moet bijv ook bij de zoekfunctie hele oude topics zoeken en kijken of er nog wat mee gedaan word, als dat niet het geval is, moet je hem verwijderen. zo heb ik eens heel veel topics verwijderd. behoorlijk saai!
en ja die onnodige topic vind ik ook zeer irritant en die hoofdletter-titels enz. daar zou ik graag wat aan doen, maar verder is het niet zo leuk vind ik.

ik heb monique toen wel genote, en kreeg vrijwel meteen een note terug dat ik mod mocht worden.

Nee, ik kwam gewoon niet in aanmerking haha.
Denk dat ik een te uitgesproken mening had. Of ja, heb.

Nou respect van andere girlsceners ook niet altijd.

Anyways mij leek het altijd leuk (in 2007/2008 toen ik hier net zat), maar nu in weet hoe het allemaal in elkaar steekt qua reacties enzo lijkt het me echt niks. Ik blijf lekker klooien mijn mijn niet-politiek-correcte reacties (:

Haha dat heb ik ook :stuck_out_tongue:

Het lijkt mij zooo leuk! Ik zit er zo vaak op en ik kijk op van alles en nog wat.

• Behalve het onzin-topic - Ik vind het niet erg om een negatieve opmerking te krijgen én… het lijkt me gewoon zo tof.

Bestaat er ook: Moderator for one day?! :heart:
Dat lijkt me wel wat!