Waarom zou die ??

Hoii x’o

ff vraagje

mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt. Maar nu probeert hijmij jaloers te maken door telkes te zeggen Van jaa bodhi* heeft met iemand anders gezoent en hij heeft ook met haar. Maar dat is dus helemaal niet waar Dus ik snap nou niet waarom hij mij jaloers wil maken. Terwijl hij het juist uit heeft gemaakt.
Weten jullie het miss ?

het komt er dus op neer dat hij mij jaloert probeert te maken met iets wat niet waar is , en dat snap ik dus niet wnd hij heeft het uitgemaakt.
xoxo (ll)

• mijn ex dus :stuck_out_tongue:
Vn jaa bodhi
Wablief?

Misschien wil hij op deze kinderachtige manier te weten te komen of je hem nog leuk vind?
En anders is het gewoon een lul.

Ik snap het niet?

ik snap het ook niet :flushed:

Maar sowieso… Dat hij je jaloers probeert te maken is kinderachtig en laat je er niet in meetrekken.

mijn ex heeft het een tijdje geleden uitgemaakt. Maar nu probeert hijmij jaloers te maken door telkes te zeggen Van jaa bodhi* heeft met iemand anders gezoent

Je ex zegt van zichzelf dat hij met iemand anders heeft gezoend?

Nee dat zegt die vriend van hem hun gaan samen mij proberen jaloert te make fzeu ;x

ok als ik het goed begrijp… Je ex heeft het uitgemaakt en een vriend van hem zegt nu steeds tegen jou dat jouw ex met een ander meisje heeft gezoend, maar dat is niet waar.

toch?

Ik snap er niets van, maar het is wel heel lullig dat ie je jaloers probeerd te maken dus of: hij wilt je terug, of het is een lul.

dan is het voor jou nog uitmaken wat je daarvan vind?

don’t be jalous :pensive:
hij komt aandacht te kort ofzo :crazy_face:

ikhoop dat hij me jaloers probeert te maken omdat hij me terug wil :smiling_face_with_three_hearts:

waarom zou je dat hopen? zo te horen zijn hij en z’n vrienden eikels, en als ie het zo laat merken dat ie je terugwil, dan is het zeker een eikel.

Jij begrijpt mij ;$

ok dan weten we nu allemaal wat het probleem is :wink:.

Maar ik vind het ontzettend kinderachtig hoe hij en zijn vriend jou jaloers proberen te maken. Ik zou er geen aandacht aan besteden :slightly_smiling_face:. Laat ze lekker kletsen.

Nee die zou ik niet terug willen :expressionless:
Maar als je nog verlieft op iemand bent zie je dat niet altijd…