Waarom zit jij op GS en hoe kwam je hier?

Ik weet niet of dit topic er al was, maar ik vraag het me wel eens af. Ik heb een acc aangemaakt omdat ik ergens mee zat, en dat kwijt wilde ik was al een stiekeme meelezer voor even

en jullie? :grinning:

dit topic bestaat al toch?

Uhmm jaa ik zatbal tijdje mee te lezen totdat ik ook ergens mee zat
Het is vet gezellig hierr :slightly_smiling_face: al die lieve.meiden om je te helpen :heart:

al heel vroeger had ik nog geen account maar las ik gewoon dingen , en toen maakte ik een account en tadaa verslaafd. :upside_down_face:

Ik weet niet meer hoelang ik hier zit. Ik denk vanaf mijn 16e en geen idee hoe ik hier kwam. Volgens mij zocht ik eerst iets. Toen kwam ik op gs terecht. Toen zag ik forum en bam

Ik kwam hier in eerste instantie alleen maar voor het THG topic. Ik wilde eigenlijk geen account aanmaken, maar heb het toch gedaan op de voorwaarde dat ik nooit een foto zou posten en/of mijn naam zou vertellen. Missie mislukt.

Ik kwam via google een topic tegen en ik wilde meepraten, maar geen idee welk topic dat ook alweer was.

Ik weet echt niet meer hoe ik hier gekomen ben. Ineens was het er in mijn leven.

Ik zocht iets op voor school en toen kwam girlscene bovenaan en toen bleef ik lezen en lezen en toen maakte ik een account aan. (echt al heeel lang geleden trouwens) Nu, 3 accounts verder ben ik er nog steeds :")

Ik zocht veel op op google, en kwam best vaak hier terecht. Toen bekeek ik de hele site, en het forum, toen heb ik eerst een jaar ongeveer meegelezen, en sinds 1 jaar heb ik een account. Ik wou ook reageren, in plaats van alleen maar meelezen.

Ik las de artikelen altijd, en toen klikte ik eens op ‘forum’ en was benieuwd of het er actief was. En toen al snel een account gemaakt. :’)

Ik kwam hier wss omdat ik ergens mee zat, en er is op gs altijd iemand die je wil helpen/hetzelfde heeft meegemaakt. En de grappige topics zoals kassaverhalen, uitgaansverhalen enzo!

Ja, echt. Het topic is wel oud, er is al sinds 31 oktober 2012 niet meer reageert, dus van mij mag deze wel openblijven. Ga ik 'm wel even verplaatsen naar Over Girlscene!

Ik weet niet echt hoe ik hier voor het eerst kwam, maar ik ben hier op een gegeven moment mee gaan lezen, en heb toen een account gemaakt.

Ik lag een paar jaar geleden in het ziekenhuis, en tjsa, ik ging gewoon rond googelen enzo. En toen kwam ik hier, en toen had ik een account maar dat had ik weer weggedaan omdat ik er niks mee deed. En nu ben ik er weer, wat actiever.

it is sadie wie was jij eerst>?

Ik weet niet waar ik t forum van kende maar mijn eerste post was over mn vriendje toen.

als ik een vraag stelde via google, kwam ik hier terecht :slightly_smiling_face:
En toen dacht ik; Hé, waarom maak ik niet eens girlscene aan ?

Ik werd te oud voor Kindertent en toen gingen we met een hele groep naar hier! :slightly_smiling_face:
Dat was alweer in iets van 2007 ofzo?! Kan dat?!