Waarom zijn players zo leuk?!

Waarom zijn players zo leuk?! Je haat ze, maar tegelijkertijd val je ook weer voor hun charmes. Urrhhgggg, ik haat zeee!!! :frowning_face:

hhm ja idd…
ik ken het ! >=(

Omdat ze precies het goede tegen meisjes weten te zeggen, op het juiste moment. Ze weten hoe ze meisjes moeten behandelen om ze te kunnen inpakken :slightly_smiling_face:

poeh, alsof je wist wat ik wilde gaan zeggen :wink:

Bleegghh… elke keer denk ik weer, nou krijg ik je klootzak… maar 5 minuten later heeft ie me weer helemaal in zn greep… Ik voel mezelf dan zoo stom… :face_vomiting:

Ja, daar moeten ze echt een keer mee kappen.

Zoals Marjon zei.
En ze hebben echt zon uitstraling van ik kan iedereen krygen. En dan is ht echt zo van; Oehhhh hij pakt mij! Terwijl je van 3 km afstand al ziet dat hij een player is. :\

Nee, maar met die player in mijn geval is hij van afstand juist niet zo’n jongen. Ik zie hem zelfs nooit met een ander meisje ofzo… hij lijkt echt superlief en zelfs verlegen. maar ik heb nou het een en ander gehoord waar dat dus juist niet uit blijkt en dat zag ik echt niet aankomen… :S

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja inderdaad

Ik heb 1 keer met een player gehad, maar dat was mn eerste vriendje dus dan ben je ook echt heel makkelijk in te palmen ==

k vind het echt zo dom van mezelf, maar k vind Players ook altyd leuk…

'xxx!

Ik ken het gevoel.
Maar zoals er al eerder is gezegt, die jongens weten precies hoe ze een meisje aan moeten pakken.
Wat ze moeten zeggen en doen.
En het erge is, het enige dat jij als meisje kunt doen, is alles maar aanhoren, verliefd worden en dan…tja…

xx.

Het stomme is dat ze meestal zo’n mooie uitstraling hebben. <_<

ik val echt altijd op de verkeerde jongens, op players dus

Players zijn helemaal niet leuk. <_<

Val ik absoluut niet voor.

Ik vind players helemaal niet leuk, zijn altijd van die idiote batties met een intelligentiequotiënt van een visstick. En ze zien er meestal niet eens leuk uit.
Heeft denkik ook meer met jezelf te maken als je ze wel leuk vindt.

Nou ik vind players ook totaal niet leuk, ze hebben altijd zo’n macho uitstraling en ze lopen zo idioot. Maja ik weet wel wat je bedoelt want een vriendin van mij gelooft ook nog steeds niet dat “hij” een player is omdat hij het telkens ontkent, tuurlijk -___-

*zucht*
players zien er leuk uit, en kunnen je goed inpalmen><
overkomt me zoo vaak! >
<

ik heb gezoend oop vakantie met een jongen, we lagen in een tentje, met zijn 3-en, ik zoende met hem, en mijn zus lag er naast, in een een persoonstent, heel raar, maar mijn zus was dan vooral met hem aan het praten, enne hij zei dingen als : De meisjes waar ik mee naar bed ben geweesst kun je niet op 2 handen tellen, Die jongen was 15 :face_vomiting: Op zijn 12e ontmaagd, ddaarna heb ik hem niet meer gesproken, en twee dagen later liep hij met een ander meisje, ik ben er niet boos over geweest, ik had het kunnen weten, alleen wil ik zoeiets niet nog een keer :wink:

Ze zien er altijd perfect uit (vind ik dan) en zeggen leuke dingen tegen je. En bijna alle meisjes vallen voor zulke woorden. terwijl het gwoon sukkels zijn