Waarom zijn meisjes soms zo vreselijk?

mag weg

jaaa heel irritant lijkt mij
ik let er noooit op

zo zijn sommige meisjes gewoon. Moet je je niks van aantrekken, populair zijn is toch geen zak aan.

Zulk gedrag kan sommige meisjes van binnen echt kapot maken…Toch?
Tenminste…ik zou dat vreeeselijk vinden als ze zo tegen mij deden.

Zulke bitches moet je gewoon negeren… kansloos gedrag…

Ik heb dat ook wel es dan is er 1 meisje waar ik ruzie mee heb en dan zitten ze zo opvallend naar je te kijken en echt overdreven te lachen dan denk ik zo van :S rot nou gwn es op voorda ik je sla fzow tegen zulke mensen kan ik echt nie tegen echt van die meisjes die denken dat ze alles zijn maar alleen grote bek hebben op msn of hyves fzow

Gelukkig zijn niet alle meisjes zo. Het zijn meestal van die kansloze meisjes die zelf een verneukt leven hebben ofzo

Achh… er zijn altijd van die mensen,
ik ben ook een verschrikkelijke trut tegen een meisje bij ons op school
maar ik heb ruzie met haar & haar zus.

en natuurlijk is dit niet helemaal het zelfde maar;
Een meisje bij ons op school doet been warmers om haar handen. Allemaal erg knap dat je je zo durft te onderscheiden, maar ze begint wel mega te zeuren als mensen er iets lullig over zeggen. Ik denk dan dat is de prijs om je te onderscheiden!

i agree

Zo mee eens!
Sommigen moeten altijd anderen naar beneden halen ofzo, kan ik echt niet tegen. Dan vinden ze zichzelf blijkbaar cool ofzo,
maar ik zie er echt niet de lol van in.

Ik let nu echt bijna niet meer op wat anderen aanhebben, okee als iemand als paashaas verkleed door de stad loopt lach ik wel, maar er zal dan vast een reden voor zijn toch :wink: ?
Mijn vriendinnen zeggen ook wel eens van andere meisjes dat ze lelijke of foute kleren aanhebben (of lelijke combinaties), maar ik ben dan ook weer zo dat ik m’n mond houd ipv de waarheid te zeggen: dat het me geen reet kan schelen wat zo’n meisje aanheeft.

Kijk ik wil er zelf ook leuk uit te zien, maar dat is gewoon omdat ik er lol in heb om te combineren en mooie dingen te kopen. Maar ik snap niet dat iedereen zo negatief over elkaar moet doen, hou het gewoon gezellig denk ik dan.

Nja, populair is wel wat anders dan een vreselijk ***kind.
Sommige populaire meisjes zijn superaardig, maar dat zijn dan degenen die gewoon gezellig zijn om mee om te gaan en daarom veel mensen kennen. Je hoeft niet per sé een bitch te zijn als je populair bent,
maar sommigen schijnen dat idd wel te denken.

Af en toe ben ik ook zo’n meisje. Het is meer uit onzekerheid kan ik je vertellen. Deze meisjes komen heel zelfverzekerd over maar weten eigenlijk totaal niet wat voor een houding ze moeten geven.
Ik doe soms zo lullig tegen een meisje. Maar het is niet zo 1, 2, 3 te veranderen. Het heeft tijd nodig.

Stap eens op deze meiden af en vraag ze rustig waarom ze zo doen. Wanneer jij een grote bek opzet gaan ze vaak nog lulliger doen, believe me, ik ben ook zo’n arrogante trut geweest, ik weet hoe ze in elkaar zitten.

Ik wist niet dat dat soort personen nog bestonden xD. Behalve op de basisschool dan. In de eerste was ik er nog bevriend mee, maar dat irritante gedrag koelt af naarmate je ouder wordt, en bij mij in de derde doen de mensen gewoon niet meer zo kinderachtig.
Als je iets mooi vind moet je het gewoon blijven dragen! Als je dat shirt ineens niet meer wilt dragen lijkt het alsof je je overgeeft :grinning_face_with_smiling_eyes:

Eindelijk snapt iemand het :slightly_smiling_face:

Nee zo bedoelde ik het ook niet, tuurlijk zijn er aardige populaire mensen. Alleen ik dacht dat zij dat wilde zijn. Maar het helemaal niets aan om populair te zijn.

ik weet precies wat je bedoelt.
Gewoon vriendelijk lachen en zwaaien,
ze houden wel op met lachen als ze zien dat het je niks kan schelen.

Haha ja ik dacht al dat je dat bedoelde maar toen had ik hem al verstuurd :wink:
Maar ik dacht de rest van het berichtje klopt nog wel dus ik liet het maar staan.

tnx voor die lieve reacties!