Waarom ziet niemand mij staan?

Hai iedereen,

Ik heb nog nooit een vriendje of vriendinnetje gehad. Het is ook niet alsof ik niet sociaal ben ofzo, ik probeer echt te connecten met mensen rond mijn leeftijd maar niemand ziet me echt staan. Ik ben nou niet moeders mooiste, maar echt lelijk ben ik (al zeg ik het zelf) ook niet. :flushed:
Ik ben nu bijna 15 en ga wel naar een kleine school (140 studenten waarvan ongeveer 30 rond mijn leeftijd) maar alsnog. Ik zit ook op theater maar ook daar ziet niemand me staan. Ik ben wel een beetje raar, but not more than the next guy.
Hebben jullie misschien tips of een verklaring waarom? :bored:

Alvast bedankt!

Komt echt nog wel. Probeer er vooral niet vaak aan te denken of iets te forceren, dat werkt averechts.
Ik was rond de 16/17 toen ik voor het eerst echt aandacht begon te krijgen voor jongens. En er zijn vast wel meiden bij wie het veel later kwam.

Chill, je bent 15. Komt allemaal nog wel joh.

Owh, is dat normaal?
Waarschijnlijk ben ik nogal beinvloed door mijn omgeving dan, al mijn vriendinnen zowat hebben vriendjes of vriendinnetjes, mijn moeder had haar eerste relatie op 13 en mijn broer heeft op 14 een relatie begonnen die 3 jaar duurde.
Maar okeey, thanks! :cold_sweat:

Mijn zus is 20 en heeft haar eerste relatie,
daarbij zou ik je niet teveel richten op relaties die op jouw leeftijd ontstaan,
dat zijn vaak nou niet de meest serieuze relaties.

Komt vanzelf. Als je het gaat afdwingen niet. En ik vind je nog best jong voor een relatie. Ik vind het normaal vanaf 18 ofzo.

ik ben inmiddels 19 en heb nog nooit een vriend gehad of gezoend.

dus maak je niet zo druk,komt vanzelf wel.

Komt wel maar ik had dat ook op die leeftijd… Dat ik dacht dat niemand me zag staand. Nu is dat wel anders (ben 20). Maar heb trouwens nog steeds geen echte relaties gehad. alleen maar heartbreak dus begin maar gewoon aan niks.

Je bent pas 15, het hele leven moet nog beginnen ;p Er zal een tijd komen dat mensen ook naar jou gaan kijken. Dat had ik eerst ook altijd met mijn zus (die ouder is) daar werd wel naar gekeken. En niet naar mij en mijn tweelingzus, je bent gewoon nog wat jong. Dat komt zeker wel! :slightly_smiling_face:

het is waarschijnlijk omdat je jezelf niet echt ziet staan, waarom zouden anderen het dan voor je doen?

Wat een onzin? :’)

:wink: als je jezelf al niet leuk vind, waarom zouden anderen het voor je doen.
want 'k heb het gevoel dat de ts nogal onzeker over zichzelf is

Komt inderdaad nog wel! Je bent ook nog niet op de leeftijd dat je uitgaat enzo. Daar leer je super veel leuke mensen kennen :slightly_smiling_face:

Heb inderdaad wel dingen waar ik onzeker over ben maar ik vind mezelf zeker wel leuk en ben over de grootste lijn nogal tevreden met mezelf. Als je nou over tien-jarige mij praatte, dan had je gelijk ja. Maar ik ben zeker zelfverzekerd!

Goed om te horen dat je wel zelfverzekerd bent, Finspin! Dat is zeker belangrijk (: Probeer het ook naar buiten uit te stralen dat je zelfverzekerd bent en lekker in je vel zit. Mensen zijn graag met mensen samen die dat soort positieve gevoelens uitstralen, of dat nou vriendschappelijk is of in een relatie.

En verder, het komt echt vanzelf wel! Of misschien is het al wel zo, maar heb je het gewoon niet door, of is die ander verlegen… je weet het nooit :wink:

Ik begreep het ook al wel de eerste keer toen je het zei hoor.
Ik zeg gewoon dat dat onzin is.
Ik vind mijzelf nou niet bepaald ‘leuk’, maar krijg toch genoeg aandacht.