Ik heb al een tijdje een hele goede vriend, we praten heel veel (vooral over MSN), elke dag wel (een paar) uur. Nu gisteren ging het gesprek opeens over of we elkaar leuk vonden enzo, en we ontkenden het allebei niet… Ik weet niet hoe ik me over hem voel, maar dat terzijde. Nu is hij weer online, maar zegt hij niks, nog niet eens ‘hoi’! Is hier een reden voor of is hij er niet ofzo? (zijn status is gewoon ‘beschikbaar’)
Ja, ik maak me té snel druk, ik weet het, maar ik zit me allemaal in mijn hoofd te halen dat hij nu niet meer met me wil praten ofzo…
Misschien moet je zelf tegen hem praten?
uhmm zeg zelf hoi ?
+ miss is ie ondertussen met andere dingen bezig, dan praat ik ook alleen maar als iemand tegen mij praat meestal
Eh, je begint zelf toch ook niet met praten? Waarom moet hij de eerste zijn?
Begin gewoon zelf een gesprek met hem! (:
Herkenbaar! (’:
Als jullie al vele gesprekken hebben gevoerd en aan elkaar hebben aangegeven dat jullie elkaar leuk vinden… waarom zou jij dan niet kunnen beginnen?
eh begin gewoon zelf
miss denkt hij nu wel precies hetzelfde…
het kan ook zijn dat hij geen interesse meer heeft…
Misschien wacht hij wel tot jij begint?
Ik denk dat hij niet zo goed weet hoe hij ermee om moet gaan nu jullie allebei hebben gezegd elkaar ‘leuk’ te vinden. Jongens zijn daar gewoon heel moeilijk in om dan die confrontatie, zeg maar, als eerste te beginnen.
Succes!
Waarschijnlijk weet hij nou gewoon niet hoe om moet gaan met jullie gesprek. Begin gewoon tegen hem te praten.
Gewoon zelf beginnen te praten!
Hij vind dat ook alleen mar leuk om te zien dat een meisje ook eens de eerste stap neemt om tegen hem te praten, en meestal is dat andersom. Jongens en mannen vinden het juist leuk als meisjes dat doen, dus ga ervoor!
Jij weet dat jij hem leuk vind en hij jou, dus wat kan het probleem zijn?