waarom wordt niemand ooit verliefd op mij?

ik hoor van velen dat ik aardig ben, maar toch vind niemand me leuk? ik kom alleen jongens met vriendinnen tegen of die je willen voor seks. trouwens heeft iedereen om me heen wel iemand, behalve ik, niemand wil mij

Je bent waarschijnlijk nog jong maar iedereen komt wel iemand tegen, de een sneller dan de ander. Tegenwoordig word err ook makkelijker over seks en relaties gedacht door sommige en ik snap dat je er onzeker over kan zijn van , waarom heb ik nou geen vriend en de rest wel. Maar je kan beter wat langer wachten op de goeie dan elke keer iemand die je eigenlijk niet heel leuk vind. Heb geduld , "op ieder potje past een dekseltje " hahaha (:

Awh het komt echt wel goed. Trek jezelf niet al teveel aan van dat ieeeeedereen een vriend heeft (dat is vaak niet eens waar, maar lijkt gewoon zo).
Echt, het komt goed.

Je moet je geen zorgen maken, dan ga ik mij afvragen: wat moet ik dan wel niet? Ik heb pas 1 relatie gehad, die al 3 jaar over is, sindsdien ben ik vrijgezel (en ik ben al 22,5)… Ben altijd wel aan t daten maar mannen worden nooit verliefd op me… Ja ik maak me er ook wel eens zorgen om, maar als je dan om je heen kijkt, het kan elk moment zo ineens gebeuren wanneer je het niet verwacht… Maar ga niet op dat moment wachten en leef je leven voor jezelf tot dat moment.

Ik heb ook niet veel relaties gehad, en altijd vroegen mensen aan mij waarom ik niemand had omdat ik zo’n leuke meid was, maar nooit kwam ik iemand tegen waarmee het klikte, het maakte mij niet uit aangezien ik genoeg vrienden heb waarmee ik leuke dingen doe.
Ik heb veel mensen om mezelf heen zien trouwen, en nu zie ik ze weer uit elkaar gaan! En wat ben ik nu blij dat ik nooit geforceerd op zoek ben gegaan. Een relatie hebben is ook niet alles!
Dus doe lekker rustig aan, de ware komt echt wel voorbij! :grinning:

Je bent waarschijnlijk nog hartstikke jong, je hebt nog een heel leven voor je! Zoals iedereen al zegt: een relatie hebben is ook niet alles! Maar ik snap best dat je ook een vriendje wil en dat je misschien wel nieuwsgierig bent, en het komt echt wel! Lekker uitgaan, nieuwe mensen ontmoeten, er lopen echt wel jongens rond die jou ook heel erg leuk vinden als ze je leren kennen! :slightly_smiling_face:

ha dacht ik ook!

1 later… waren er 3 jongens jongens verliefd op mij

Het komt vanzelf. Ook al lijkt het nu alsof niemand verliefd op jou wordt, dat gaat echt wel gebeuren. En geloof me, het is ook niet altijd leuk als je een vriend hebt. Gewoon geduld hebben en niet op zoek gaan, het komt echt vanzelf!

ik snap wel hoe je je voelt! ik ben ook wel eens bang dat ik nooit echt iemand ga vinden. ik heb een oom en een nicht van bijna 40 die allebei nog vrijgezel zijn. maar dan ook nooit relaties hebben (gehad). ik heb altijd het idee dat als je jong bent het is “nu of nooit”

ja ik voel alsof ik achterloop op me ontwikkeling

Dat hoeft niet hoor meis. De een vindt eerder iemand dan de ander en dat heeft niks te maken met dat je zou achterlopen op je ontwikkeling. Hou je er maar niet te veel mee bezig, je komt dan vast vanzelf wel iemand tegen!

Ik dacht dat vroeger ook! Ik vond sommige jongens zo leuk, maar ik deed mijn best ik flirtte, deed een beetje stoer en niks. Toen werd ik echt verliefd op een jongen, maar ook toen deed ik stoer. Uiteindelijk dacht ik het wordt niks, hou hem als een vriend en wees gewoon jezelf. BAM. Toen ik mezelf werd, vond hij mij opeens leuk! Haha zo lief. Dus wees gewoon jezelf en de juiste jongen zal voorbij komen. Misschien vindt een jongen jouw wel leuk en is ie gewoon verlegen om dat te zeggen.

aawh niet zo negatief, helemaal niet nodig. :sob::muscle:
misschien duurt het nog een tijdje, maar ooit zal ook jouw prins op het witte paard komen, haha :sunglasses: . ik voelde mij eerst namelijk ook zo…

Joh, echt waar, het lijkt allemaal zo mooi maar zonder jongen ben je in de meeste gevallen 10x beter af. God wat brengt dat veel gedoe met zich mee.

Ik snap wat je bedoeld. Je wilt graag de juiste jongen, iemand die om je geeft en waar je jaren mee zult samen zijn. Het heeft tijd nodig en het belangrijkste is is dat je het tijd geeft. Niet zoveel om je heen kijken, de juiste jongen komt vanzelf om de hoek kijken. Ik heb het idee dat je erg onzeker bent en ik kan me in je vinden maar draai de knop om, zorg dat je geniet van je leven en wees spontaan (ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is). Denk aan al die jaren die je nog voor je hebt en leef in het nu. Op ieder potje past een dekseltje en hij komt wel, echt waar.